StoryEditor

Prieskum: Slováci sa vracajú k trhom aj pekárňam

09.03.2022, 07:11
Vyplýva to zo štúdie Shopper trends 2021 spoločnosti NielsenIQ, ktorá Stratégiám poskytla exkluzívne dáta.

V roku 2020, keď naplno prepukla pandémia koronavírusu, sa Slováci snažili realizovať nákupy na jednom mieste, pod jednou strechou a obmedzili frekvenciu nákupov v špecializovaných predajniach, ako napríklad pekárne. Rok 2021 však, podľa štúdie Shopper Trends, priniesol posun v správaní spotrebiteľov, keďže väčšie percento ľudí nakupuje okrem hypermarketov a supermarketov tiež v pekárňach, aj keď toto percento je stále nižšie ako pred pandémiou. Štvrtina respondentov na jeseň deklarovala aj nákupy na trhoch, čo je viac ako pred rokom.

Čo sa týka nakupovaných kategórií, v medziročnom porovnaní ľudia nakupujú rela...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:05