Ak máte v ponuke dve veľkosti, aplikuje sa na vás stratégia zvaná bracketing. Zákazník nemá tušenie, o koľko je menšia malá porcia, ale je lacnejšia a na pohľad aj cenovo výhodnejšia. Čo si však neuvedomujú, je, že reštaurácia chce predať menšiu porciu za nižšiu cenu a jednoducho použiť tú väčšiu a drahšiu len ako porovnanie.Pixabay
StoryEditor

HoReCa sa pripravuje na opätovný reštart

06.04.2022, 09:58
Ako prilákať hostí do reštaurácií?

Prieskumná agentúra Data-Servis informace sa už niekoľko rokov venuje monitoringu HoReCa resp. OnTrade trhu. Z prieskumov agentúry vyplýva, že správanie a návyky hostí sa za posledné dva roky výrazne zmenili:

  • Klesá ochota hostí prichádzať do podnikov na tej úrovni, ako boli zvyknutí pred dvoma rokmi. Hostia si totiž vytvorili nové možnosti, ako a kde sa stretávať s priateľmi.

Vývoj mesačnej frekvencie návštev hostí v podnikoch

...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-03-10 12:37:31 - Feat.: - Title: 7 kľúčových trendov na trhu HoReCa na Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:55