StoryEditor

Môže mať šťastie viac ako 60 odtieňov? Slovenská sporiteľňa ukazuje, čo robí mladých ľudí šťastnými

01.07.2021, 13:15
Autor:
redred
Kreatívu zastrešila Zaraguza a réžie sa ujal Jonáš Karásek.

Čo robí súčasných mladých ľudí šťastnými? A koľko má šťastie odtieňov? Slovenská sporiteľňa vyzýva mladých ľudí, aby našli svoje šťastie.

V novej kampani banka ponúka mladým k účtu zadarmo aj odmenu až 60 eur. Účet si otvoria pohodlne online cez Georgea, bonus 60 eur môžu využiť ich na čokoľvek, čo ich urobí šťastnými. Túto ponuku prepája na 60 odtieňov šťastia, ktoré môžu nájsť vo všetkom, čo majú radi.

V kampaňovom videu Slovenská sporiteľňa zobrazuje 60 odtieňov šťastia mladých ľudí. Medzi desiatkami účinkujúcich sú talentovaní mladí ľudia, ktorí sa hudbe, športu, móde či gamingu aktívne venujú aj vo svojom voľnom čase. Banka tiež do spotu obsadila aj viacerých cosplayerov.

Kampaň prebieha v online prostredí a na sociálnych sieťach. Slovenská sporiteľňa spolupracuje aj s influencermi na Instagrame a na Tiktoku.

„Aktuálna doba poznačená pandémiou ukazuje, aké dôležité sú šťastie a radosť. V kampani sme sa sústredili na štyri oblasti, ako sú móda, šport, gaming a hudba. Ako moderná banka a digitálny líder chceme sprevádzať mladých ľudí pri ich zážitkoch a motivovať ich, aby boli šťastní teraz aj v budúcnosti. Súčasne sme pre nich najlepším partnerom aj v oblasti financií a ponukou našich služieb reflektujeme na ich hodnoty. Dôkazom toho sú naše užitočné digitálne inovácie ale aj ekologické karty, ktoré zjednodušujú život, nakupovanie a zároveň šetria životné prostredie. Cieľom kampane je posilnenie pozície Slovenskej sporiteľne ako modernej a atraktívnej značky pre mladých ľudí,“ hovorí Peter Holík, vedúci marketingovej komunikácie Slovenskej sporiteľne.

V čase uvoľnenia pandemických opatrení sa môžu mladí ľudia opäť stretávať, cestovať do zahraničia a venovať sa svojim záľubám. Toto leto tak predstavuje príležitosť, aby si užívali život a robili veci, ktoré ich robia šťastnými.

Počas trvania kampane si môžu mladí ľudia od 15 do 26 rokov otvoriť nový účet v Slovenskej sporiteľni, na ktorý môžu získať bonus až 60 eur.

SLSP

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Ondrej Kořínek, Milan Malý
Art director: Milan Malý
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Dominika Drusanová
Graphic designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková
Social media manager: Lucia Peterková, Dominika Turcerová
Produkcia: Protos Productions, Andrea Mlynková
Réžia: Jonáš Karásek
Kamera: Tomaš Juríček
Fotograf: Šymon Kliman
Postprodukcia: trukru.studio, studio Ekran
Strih: Matej Beneš
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci
Hudba: Fatmusic
Mediálna agentúra: Wavemaker

01 - Modified: 2021-03-29 12:59:03 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa predstavila Učebnicu učenia pre rodičov 02 - Modified: 2021-04-07 07:52:38 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spúšťa pre takmer milión klientov digitálnu inováciu Moneyback 03 - Modified: 2021-04-21 10:32:09 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa spustí proces recyklácie platobných kariet 04 - Modified: 2021-05-26 10:45:02 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa ponúka 2 domy za cenu 1 v kampani od agentúry Zaraguza
01 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-11-27 12:13:54 - Feat.: - Title: Novým CEO Zaraguzy je Jakub "Kuko" Mazán 04 - Modified: 2023-12-07 10:07:21 - Feat.: - Title: ADMA názor: Dokáže AI nahradiť kreatívu, dizajn či dokonca celý marketing? 05 - Modified: 2023-10-04 14:23:04 - Feat.: - Title: Soňa Kaprálová: S hrdosťou hlásim, že robím to, čo ma baví!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 09:31