StoryEditor

Adobe hejtuje fotobanky. Vydal kolekciu tričiek s gýčovými obrázkami

16.09.2016, 10:42
Autor:
(em)(em)
Každý správny hipster iste niekedy zatúžil po tričku s klasickým obrázkom z fotobanky. A niekedy skrátka príde deň, keď sa aj tie najdivnejšie sny zmenia na realitu.

Všetky tie príšerné klišoidné fotky - ako napríklad smejúca sa žena, ktorá konzumuje zdravý zeleninový šalát, alebo pevný stisk rúk medzi spolupracovníkmi, ktorý je navždy rovnako pevne spätý s biznisom, teraz totiž môžete nájsť v limitovanej kolekcii oblečenia spoločnosti Adobe. A je to úplná bomba.

Spoločnosť Adobe nedávno oslovila švédsku reklamnú agentúru Abby Priest, aby vytvorila kampaň k fotobanke Adobe Stock (ktorá v súčasnosti obsahuje mnoho hodnotných fotografií, nie prvoplánové neautentické gýče, na akých sa dnes všetci radi zasmejeme).

A švédska agentúra sa úlohy zhostila viac než dobre - pomocou "limitovanej edície oblečenia, ktorá vzdáva hold najviac neslávne známym obrázkom z fotobánk, ktoré kreatívci radi nenávidia" chce ukázať, ako veľmi sa dnešný výber fotografií líši od toho starého. Na kampaň upozornil web Adweek.com, kolekciu si môžete pozrieť tu:

01 - Modified: 2022-09-25 16:57:06 - Feat.: - Title: Digitálny týždeň: iPhone prekonal Android a získal dôležité prvenstvo
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:01