StoryEditor

Rok 2016: Tieto firmy minuli na reklamu na Slovensku najviac

25.01.2017, 08:00
Pozrite si veľký prehľad výdavkov na reklamu. Ktorým mediatypom sa darilo najviac?

Výdavky firiem na reklamu na Slovensku vyhodnocuje nezávislý monitoring prieskumnej spoločnosti Kantar TNS, ktorá investície do reklamy za rok 2016 odhaduje na úrovni takmer 1,36 mld eur. Tento monitoring výdavkov v televízii, tlači, rádiách outdoore a kinoreklame však vychádza z reklamných výdavkov v cenníkových cenách a teda nezohľadňuje žiadne bartre ani zľavy. Podľa odhadu Stratégií a mediálnych odborníkov sa reálne výdavky pohybujú na úrovni tretiny sumy, ktorú vykazuje spomínaný monitoring.

Ako vyplýva z monitoringu Kantar TNS zadávatelia, už tradične, najviac investovali do televízie  - viac ako jednu miliardu eur s tým, že medziročne ide o rast na úrovni takmer 8 %). Medziročne najviac rástla kinoreklama.

Kantar TNS

​Pre zaujímavosť, kategórií pivo za minulý rok dominuje Heineken Slovensko so značkou Zlatý Bažant, poisťovniam NN Životná poisťovňa a automobilovému sektoru dominuje Škoda Auto Slovensko. Viac o top zadávateľoch si prečítajte v galérii.

01 - Modified: 2017-02-14 20:25:04 - Feat.: - Title: Prieskum Stratégií: Na valentínsky darček dajú Slováci 35 eur 02 - Modified: 2017-02-09 13:36:51 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: Máte dáta o svojich zákazníkoch? 03 - Modified: 2017-02-02 10:32:42 - Feat.: - Title: Toto sú problémy, pri ktorých zadávatelia siahajú po marketingovom prieskume 04 - Modified: 2017-01-11 15:04:52 - Feat.: - Title: Pýtame sa marketérov: kedy siahate po marketingovom prieskume? 05 - Modified: 2016-12-16 11:17:43 - Feat.: - Title: Live prenosy sledujeme hlavne na Facebooku (prieskum)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 10:05