Orange kampň na podporu výhodnosti balíka služieb Love
StoryEditor

Orange ide do televízie s ďalšou podporou balíka služieb Love

02.06.2022, 13:49
Autor:
rmrm

Po spote Segedín prichádza ďalší, v ktorom treba narýchlo zohnať knedľu.

Orange Slovensko, podľa slov Alexandry Piskunovej, hovorkyne spoločnosti, aktuálne rozširuje imidžovú kampaň na podporu výhodnosti spojenia služieb do ponuky Love o ďalší TV spot, ktorý hovorí o dátovom benefite ponuky Love – dvojnásobných dátach v skupine Navzájom zadarmo. Kým motívom predchádzajúceho spotu bolo varenie a podávanie Segedínu, tak v aktuálnom TV spote treba vyriešiť problém s tým, že došla knedľa.

„Od júna tak máme v televíziách sériu dvoch spotov, ktoré sa navzájom dopĺňajú. Veríme, že séria divákov zaujme a podporí znalosť našej ponuky Love,“ doplnila Alexandra Piskunová.Vizitka kampane:

Názov kampane: Orange – Dvojnásobné dáta s Love

Klient: Orange Slovensko, a.s./Hana Čupilová, Jana Danihelová, Pavel Buršík

Reklamná agentúra: Elite/Monday Lovers

Stratégia: Peter Šurin, Šimon Gál

Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka

Art director: Kamil Krajňák, Ivan Tichý

Copywriter: Slavomír Artim, Filip Olšovský

Account: Eva Pevná

Mediálna agentúra: MediaCom

Použité médiá: TV + online + POS + kino

Cieľová skupina: Mass market

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Tomáš Řehořek

01 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 02 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 03 - Modified: 2022-05-19 10:03:55 - Feat.: - Title: Orange má novu kampaň s názvom Segedín
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 14:23