StoryEditor

Do spotov COOP Jednota sa vracia bačova mamička. Čaká ju spoločenský trapas

23.09.2022, 08:59
Autor:
redred

Reklamná agentúra JANDL pre svojho klienta pripravila na najbližšie obdobie tri kampane zamerané na vlastné značky a špeciálnu edíciu vybraných produktov.

Jednou z vyhľadávaných vlastných značiek COOP Jednoty je Dobrá cena. V jej ponuke nájdu zákazníci predovšetkým cenovo dostupné výrobky. Aktuálna kampaň pracuje s posolstvom „Držíme ceny pri zemi“, čo ilustruje aj tradične vtipný spot s bačom a honelníkom, a následne potvrdzuje výhodnou ponukou konkrétnych produktov značky.

 Dvojica predstaví  aj limitovanú edíciu obľúbených slovenských výrobkov. 

Na jeseň sa diváci opäť stretnú aj s ďalšou známou postavou z kampaní COOP Jednoty – bačovou mamičkou. Tej sa v spote na značku Mamičkine dobroty opakovane udeje malý spoločenský trapas – štikúta sa jej na verejnosti. Pointa spotu vysvetlí, prečo sa jej to stáva a prečo je to vlastne dobré znamenie.

Za kampaňami stojí reklamná agentúra JANDL, ktorá reklamný koncept COOP Jednoty pripravuje od jeho začiatku. Výrobu televíznych spotov zabezpečila produkčná spoločnosť KIMONO Production.

 

Vizitka kampane:

  • Klient: COOP Jednota
  • Agentúra: JANDL
  • Creative Director: Ján Fajnor
  • Art Director: Pavel Gajdoš
  • Copywriter: Karol Thiry
  • Stratég: Patrícia Reichlová
  • Account Director: Rastislav Kuttner
  • Account Executive: Martin Hudák
  • Media planner: Matej Macho
  • Produkcia: Kimono

 

 

 

01 - Modified: 2024-03-05 13:54:16 - Feat.: - Title: ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom 02 - Modified: 2024-01-10 09:25:08 - Feat.: - Title: V tejto brandži ma napĺňa pestrosť práce. Absolútnou prioritou je work-life balance 03 - Modified: 2023-11-02 13:01:43 - Feat.: - Title: Jakub Kováč: Reklama je skvelá a zábavná práca, no neberte ju až tak vážne 04 - Modified: 2023-09-11 10:37:34 - Feat.: - Title: Vizuál: Zopár prác získalo slušné body, nadštandard sme ale nenašli 05 - Modified: 2023-09-11 10:04:26 - Feat.: - Title: Out of home: Porote sa najviac páčila práca JANDL pre Bratislavskú vodárenskú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:14