StoryEditor

oh my DOT má za sebou úspešný rebranding a vo svojom portfóliu víta troch nových klientov

30.11.2022, 12:47
Autor:
redred

Sú nimi IRISIMO, GLS a Bioderma. Práve v tomto období agentúra spúšťa pre nich nové kampane či správu sociálnych sietí.

Posledné mesiace boli v agentúre oh my DOT naozaj náročné. Okrem rebrandingu agentúra pracovala na všetkých stálych klientoch a popritom sa zúčastnila v niekoľkých tendroch. V troch z nich bola úspešná. 

Prvým je e-shop s hodinkami IRISIMO. Výberové konanie sa konalo ešte koncom minulého roka. To, ako prebiehalo, nám priblížili kreatívni riaditelia agentúry oh my DOT Roj & Dvorecký.

„Veľmi oceňujeme prístup klienta k tomuto tendru, ktorý spĺňal všetky body férového tendra. Dopredu známy počet agentúr, jasný budget, timing, skicovné, výborné zadanie aj samotný priebeh výberového konania. Boli sme naozaj milo prekvapení skvelým prístupom klienta a sme radi, že sa im zapáčil práve náš koncept. Ten sme si dovolili aj produkčne urobiť interne v agentúre, keďže sme mali do nasadenia pomerne dosť času. Keďže ide o multibrandový e-shop s naozaj pestrou ponukou hodiniek od elegantných cez športové až po smart hodinky, hľadali sme niečo naozaj jednoduché, no-brainer, ktorý na prvú zadefinuje, že v tomto e-shope si nájde svoje hodinky naozaj každý. Ideu sme preto postavili na jednoznačnom a vtipnom statemente, že IRISIMO má hodinky pre každého, kto má ruky.”

 

 

Ďalším novým klientom agentúry je spoločnosť GLS General Logistics System Slovakia, s.r.o., ktorá je dcérskou spoločnosťou General Logistics Systems BV so sídlom v Amsterdame a zabezpečuje spoľahlivé kuriérske služby. Výberové konanie prebiehalo v mesiacoch jún a júl, aby na konci septembra mohla byť spustená kampaň, ktorá mala za úlohu spotrebiteľskou súťažou zvýšiť počet objednávok a zároveň odprezentovať spoľahlivosť kuriérskych služieb.

„V komunikácii sme vychádzali z pozitívnej skúsenosti zákazníkov so službami GLS. Až 98 % ľudí, ktorí využili služby GLS a zanechali recenziu, kladne ohodnotilo skúsenosť so značkou. To sa stalo odrazovým mostíkom pre všetky naše návrhy a v tom víťaznom sme sa rozhodli poďakovať zákazníkom a odmeniť ich skvelými cenami pri ďalšom využití kuriérskych služieb,” uviedol strategický riaditeľ oh my DOT Peter Urbanec.

 

Trojicu nových klientov uzatvára značka kozmetiky BIODERMA, pre ktorú sa agentúra stará o komunikáciu na sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

 

 

 

 

01 - Modified: 2024-03-01 07:28:57 - Feat.: - Title: Elite/Monday Lovers a oh my DOT obhájili svoje miesto v Slovnafte 02 - Modified: 2024-03-26 09:37:53 - Feat.: - Title: Cez THREADS sa dostanete bližšie k publiku. Má to aj svoje „ALE“ 03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 04 - Modified: 2024-01-19 08:39:57 - Feat.: - Title: oh my DOT: Celému trhu dávame zadarmo unikátne dáta. Chceme lepšiu reklamu pre všetkých 05 - Modified: 2024-02-01 08:00:00 - Feat.: - Title: Spokojnosť mladých na Slovensku sa výrazne znížila
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 17:33