Ceny Eurobest 2022 v sebe spája kreatívnu reklamu aj efektivitu. Porota zverejnila shortlisty vo viacerých kategóriách.
Zo slovenských agentúr uspeli tri, a to so známymi práci, ktoré sme už videli na viacerých domácich aj svetových súťažiach.
THIS IS LOCCO získali shortlist v kategórii Digital craft. Porotcov zaujala práca Nemíňaj, investuj do seba s Bejby Blue pre Tatra banku.
V kategórii Industry Craft má shortlist EFFE Bratislava so svojimi unikátnymi vizuálmi pre pivovar Kaltenecker Ako vyzerá chuť.
No a tretie slovenské zastúpenie vo finále EUROBEST má agentúra Jandl s prácou Special love operation pre Neheru. Porota túto prácu ocenila v kategórii Media - Využite sociálnej platormy.
Víťazi zlatej, striebornej a bronzovej ceny Eurobest sa dozvieme v pondelok 12. decembra. O dva dni neskôr vyhlásia Grand Prix a Special Awards.