StoryEditor

EUROBEST 2022: Tri slovenské agentúry získali cenné shortlisty

02.12.2022, 13:14

Na súťaži uspeli THIS IS LOCCO, JANDL aj EFFE Bratislava. 

Ceny Eurobest 2022 v sebe spája kreatívnu reklamu aj efektivitu. Porota zverejnila shortlisty vo viacerých kategóriách. 

 

Zo slovenských agentúr uspeli tri, a to so známymi práci, ktoré sme už videli na viacerých domácich aj svetových súťažiach. 

 

THIS IS LOCCO získali shortlist v kategórii Digital craft. Porotcov zaujala práca Nemíňaj, investuj do seba s Bejby Blue pre Tatra banku. 

 

 

V kategórii Industry Craft má shortlist EFFE Bratislava so svojimi unikátnymi vizuálmi pre pivovar Kaltenecker Ako vyzerá chuť. 

 

image

Kaltenecker

 

No a tretie slovenské zastúpenie vo finále EUROBEST má agentúra Jandl s prácou Special love operation pre Neheru. Porota túto prácu ocenila v kategórii Media - Využite sociálnej platormy. 

 

Víťazi zlatej, striebornej a bronzovej ceny Eurobest sa dozvieme v pondelok 12. decembra. O dva dni neskôr vyhlásia Grand Prix a Special Awards. 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 14:34