StoryEditor

Veľký prieskum o Slovensku: Míňame úspory, bojíme sa, že nebudeme schopní platiť účty a kúriť. Na jednu vec však nesiahame

31.01.2023, 15:33
  • Slovenskí spotrebitelia sa menia a mení sa aj ich zákaznícke správanie.
  • Viac času trávia na internete (niektorí sú pripojení doslova non-stop) a viac im záleží na spoločenskej zodpovednosti.
  • Na podrobné výsledky veľkého prieskumu Loyal conzoomer 2023 sme sa pozreli s jeho autorom, Marianom Timorackým.
  • Aký je rozdiel medzi generáciami? 
  • Prečo je pre marketérov dôležité neustále pracovať na zlepšovaní zákazníckych skúseností? 

 

Máte za sebou zhruba desiatku veľkých prieskumov o slovenských spotrebiteľoch. Menia sa ich nastavenia?

Niečo sa mení a niečo nie. To čo sa nemení je fakt, že ľudia chcú ísť do najbližšieho obchodu, tam kde sa cítia pohodlne, kde sú spokojní. Ľudia sa však pod vplyvom okolností menia. A to výrazne. Napríklad vplyvom pandémie boli nútení rýchlo sa adaptovať na digitálne prostredie. Covid teda urýchlil digitalizáciu a zlepšil ich digitálne zručnosti. A mnohí si to dokonca zamilovali a pokračujú v tom ďalej. Neznamená to však, že všetko budú nakupovať online, ale zákaznícku skúsenosť, ktorú zažívajú v online, vyžadujú aj v offline. Významným spôsobom nákupné správanie ovplyvňuje aj ekonomická situácia. Ukazuje sa, že ľudia sa začínajú správať racionálnejšie, pragmatickejšie, sú viac vnímaví na to, čo sa okolo nich deje. Rastú ceny za energie, inflácia....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-01-31 10:22:41 - Feat.: 0 - Title: Firmy si čoraz viac uvedomujú hodnotu marketingu. A to je šanca pre prieskum trhu 02 - Modified: 2023-01-31 10:12:55 - Feat.: 0 - Title: Špecializovaná príloha Stratégií: Bez marketingového výskumu sa už nepohneme
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 01:47