StoryEditor

Namiesto tvárí z fotobanky vlastní zamestnanci: Optika Fokus ukazuje, že za značkou sú konkrétni ľudia

02.02.2023, 00:00
Autor:
redred

 Optika sa  chce touto stratégiou kampaní priblížiť zákazníkom. 

Sieť očných optík Fokus vo svojich posledných kampaniach nasadila namiesto tvárí z fotobanky vlastných zamestnancov. Spoločnosť sa tak rozhodla prísť s netradičným a osobnejším konceptom, ktorým sa chce ešte viac priblížiť svojim zákazníkom a predstaviť tak tváre a príbeh spoločnosti, ktorá sa už 75 rokov stará o zrak Slovákov i Čechov.  

Fokus pokračuje v nastolenej stratégii aj v najnovšej kampani, v ktorej sa snaží osloviť Slovákov a Čechov prostredníctvom témy lásky, ktorá môže mať rôzne podoby.

So zapájaním našich kolegov do kampaní sme začali v druhej polovici minulého roka a môžem povedať, že táto idea si ihneď získala sympatie našich zákazníkov. Chceme totiž ukázať, že vo Fokuse, ktorý je tu už 75 rokov, pracujú síce špičkoví odborníci vo svojom obore, no predovšetkým sú to ľudia, tak ako všetci ostatní,“ uviedol Tomáš Schuchmann, marketingový a eCommerce riaditeľ siete očných optík Fokus a dodal: „Napríklad v aktuálnej kampani, ktorá hovorí o téme lásky majúcej mnoho podôb, sme zapojili nielen kolegov zo Slovenska, ale aj z Čiech, od marketingu, cez obchod, až po výrobu. Uvidíte tu tak napríklad ľudí, ktorí sa starajú priamo o výrobu vašich okuliarov či dokonca psíka Merlota, ktorý je verným spoločníkom našej kolegyne nielen doma, ale aj v našich kanceláriách. Počas tohto roka budeme v koncepte ďalej pokračovať, vďaka čomu tak spoznáte ďalších našich kolegov.“

image

Kampaň siete očných optík Fokus

Sieť očných optík Fokus vymenila generické tváre z fotobanky za tváre z rôznych oddelení či priamo optík po Slovensku i Čechách, aby sa ešte viac priblížila svojim zákazníkom a ukázala tak reálne tváre ľudí, pracujúcich v tomto obore.

Vo Fokus očnej optike si zakladáme na odbornosti preverenej časom a individuálnom prístupe, pri ktorom nájdeme zákazníkom ideálne riešenie. Dnes však chceme ísť ešte ďalej a okrem odbornosti ukázať tiež kto a čo Fokus očná optika je. Veríme, že práve nasadením našich kolegov do kampaní, ktoré môžete vidieť priamo v optikách, na billboardoch alebo napríklad v online svete, budujeme dôveru v značku. Našim cieľom je tak nielen pomôcť zákazníkovi, ale ukázať mu, že za značkou odbornosti a tradície stoja predovšetkým konkrétni ľudia a konkrétne tváre,“ dodal Schuchmann.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 17:10