StoryEditor

7 krokov k optimalizácii: Ako ušetriť na marketingu a nerobiť kompromisy

02.02.2023, 11:40
  • Ako môže pomôcť moderný prístup k Marketing Mix Modelingu? 
  • Globálna štúdia Kantaru konštatuje, že už odzneli dosahy covidovej pandémie. Sme už v období zvyšovania návratnosti investícií do marketingu?
  • Ako rýchlo sa prenesie dosah cez brand equity na predaj?
  • Aký veľký môže byť tento dosah?
  • Ktoré médiá a ktoré kampane podporia ktorú cestu?
  • A ktoré moje kampane majú potenciál budovať obidve cesty súčasne?
  • Ako správne balansovať medzi krátkodobými okamžitými vplyvmi na predaj verzus tými dlhodobými na brand equity?

 

Firmy vstupujú do náročného roku. Prudké zmeny v cenách energií, vysoká inflácia, vojna, rast úrokových sadzieb. To všetko vplýva na rast neistoty spotrebiteľov a zásadne mení ich nákupné rozhodovanie. Niektoré firmy už očakávajú krízu, a preto začali znižovať náklady na marketingovú komunikáciu. A aby toho nebolo málo, tak môžeme pozorovať meniacu sa rolu médií a mediatypov či koniec cookies.

Pozrime sa na to, ako nám v časoch toľkých zmien môže pomôcť moderný prístup k Marketing Mix Modelingu (MMM). Pre mnohé firmy je to zatiaľ stále nevyužitý potenciál rastu biznisu a znižovania nákladov bez nutnosti robiť kompromisy.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 92% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:35