StoryEditor

Heureka vo valentínskej kampani zisťuje, aký by bol svet bez našich milovaných

07.02.2023, 12:20
Autor:
redred

Kampaň odštartovala nielen na Slovensku a Česku, ale aj v ďalších 7 krajinách, ktoré patria do medzinárodnej skupiny nákupných radcov a cenových porovnávačov Heureka Group.

“Láska bez teba by bola ako halušky bez bryndze alebo týždeň bez piatku,”  hlási Heureka vo svojej prvej valentínskej kampani.  Ústredná myšlienka kampane je založená na zistení, aký by bol svet bez našich milovaných.

Cieľom kampane je inšpirovať zákazníkov, čím potešiť svojich najbližších nielen na Valentína. Významnou súčasťou kampane je súťaž postavená na doplňovaní claimu “Láska bez teba je ako…”.

image

Valentínska kampaň Heureka

 

Kampaň bude zameraná na online, okrem súťaže na sociálnych sieťach, pôjde o bannery, brandingy, ale aj dlhé i krátke video formáty. Kampaň vznikla od nápadu až po exekutívu v rámci medzinárodného kreatívneho tímu Heureka Group.

“Cieľom kampane je priniesť ľuďom inšpiráciu a podporiť myšlienku, že by sme nemali zabúdať na tých, ktorých máme radi. Bez ohľadu na to, či ide o partnerov, manželov alebo kamarátov, je fajn robiť ľuďom kedykoľvek radosť,” hovorí Jiří Struk, Group Head of Brand Heureka Group.

Hlavným zdrojom pre inšpiráciu sú špeciálne inšpiračné stránky, ktoré majú pomôcť pri výbere správneho valentínskeho darčeka. Súčasťou stránky je takisto odkaz na darčekového poradcu. Súčasťou kampane v celom regióne je aj PR a obsahová podpora.

image

Valentínska kampaň Heureka

“Kampaň produkujeme kompletne interne, v rámci nášho medzinárodného tímu. Základné vizuály kampane sú, aj čo sa týka kľúčových claimov, rovnaké naprieč všetkými krajinami. Na sociálnych sieťach a v PR však budeme upravovať odkazy na mieru jednotlivým trhom, pretože to, čo funguje u nás, nemusí zafungovať v ostatných krajinách,” dodáva Jiří Struk.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 13:41