StoryEditor

Emočná odozva pri reklame. Prečo je dôležitá, ako funguje a ako ju merať?

07.03.2023, 10:31
  • Ľudia majú tendenciu vyberať si značky, ku ktorým majú nejaký vzťah, a to aj napríklad nevedomý.
  • To je všeobecne známa pravda.
  • Emočná zainteresovanosť preto zohráva kľúčovú úlohu z hľadiska úspechu, zvyšuje viditeľnosť kampaní a buduje puto k značke.
  • Dešifrovanie a analýza tvárovej mimiky a výrazov (takzvaný facial coding) je potom cestou, ako týmto emóciám porozumieť a merať ich.

Z mnohých štúdií vieme (známa je napríklad tá od Paula Dysona), že kvalita kreatívy je druhý najsilnejší driver profitability kampane hneď po veľkosti značky. Stojí teda za to, si kreatívu merať, vyhodnocovať a snažiť sa pochopiť nielen to, aká je účinná, ale aj prečo. Kvalita kreatívy dokonca môže kompenzovať nižší objem investícií do mediálneho nasadenia.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 93% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 11:49