StoryEditor

Leady: Nástroj, ktorý šetrí čas, ľudské zdroje a peniaze. Ako ich konkrétne využiť?

23.03.2023, 00:00

Predstavte si, že viete, kto si práve teraz prehliada vaše webové stránky a uvažuje o kúpe vášho produktu alebo služby.

 

Váš tím zákazníckej podpory presne pozná, že si klient nevie s niečím poradiť, alebo možno je ten správny čas ponúknuť mu inováciu produktu. Marketingový tím je schopný určiť, ktorá reklama priniesla konkrétneho klienta. A na základe toho dokáže efektívne optimalizovať kampane. Obchod zase môže proaktívne kontaktovať potenciálnych klientov, ktorí sú vo fáze rozhodovania.

Že to znie ako rozprávka? Existuje nástroj Leady, ktorý vám presne toto umožní. Na trhu je už viac ako desať rokov a úspešne ho využíva dvetisíc firiem na Slovensku a v Českej republike.

Spoločnosť Imper, ktorá stojí za týmto nástrojom, je na trhu od roku 2009. Už od samého začiatku B2B firmám pomáha efektívne nachádzať nových klientov a udržať si tých existujúcich. Slovo efektívne je tu kľúčové, pretože všetko je založené na práci s dátami, ktoré podporujú a optimalizujú obchodno-marketingové procesy.

Spoločnostiam tak vďaka práci s informáciami šetria čas, ľudské zdroje a peniaze. Túto spoločnosť poznáte aj preto, že stojí aj za nástrojom Merk, kde nájdete podrobné informácie o každom, kto podniká v Českej a Slovenskej republike (spolu viac ako 4 milióny subjektov).

Nástroj Leady je na trhu už viac ako desať rokov a jeho použitie je veľmi široké. Na začiatku to bol takmer výlučne obchodný asistent, ktorý firmám zaručoval neustály prísun nových potenciálnych klientov. Postupne sa však nástroj vyvíjal a jeho kúzlo objavili aj iné oddelenia.

B2B marketing pomocou Leady získal cen...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 00:12