Packeta
StoryEditor

Vďaka kampani vystrelila appka Packety na prvé miesta

28.03.2023, 14:23
Autor:
redred

Agentúra JANDL pripravila kampaň pre Packetu.

Existuje veľmi malá pravdepodobnosť, že by ste sa pri objednávaní tovaru nestretli so značkou Packeta. Problém však je, že veľká časť ľudí si ju spája iba s objednávaním tovaru a mnohí vôbec nevedia, že cez Packetu sa dajú balíky aj posielať.

Tento problém pomohla vyriešiť agentúra JANDL. Tá pre Packetu pripravila kampaň, ktorá mala za cieľ odpromovať aplikáciu Packety a zvýšiť tak objem využívania služby v predvianočnom čase.

Kampaň sa zamerala na jednoduchosť a praktickosť celého procesu odosielania balíkov. Rytmicky ladený online spot elegantným spôsobom znázornil 3 kroky potrebné na odoslanie zásielky – zabaliť, kliknúť, poslať. Za pozornosť stojí aj samotné vizuálne spracovanie spotu. Obraz rozdelený na dve samostatné časti dodáva videu na dynamike a pútavosti.

Špeciálne pre tento účel vznikla aj hudba, ktorá svojou rytmickosťou a chytľavosťou zdôrazňuje jednoduchosť posielania. Vďaka precízne načasovanému strihu je obraz dokonale zladený s hudbou, a spolu tak vytvárajú výborne fungujúci celok.

Celý proces odosielania je pre zákazníka jednoduchší nielen vďaka praktickej appke, ale aj vďaka tomu, že Packeta má po celom Slovensku veľký počet pobočiek – ak zarátame všetky výdajné miesta a boxy, predčí dokonca aj poštu. Ako bonus navyše nie je potrebné vypisovať žiadne papiere, na všetko vám stačí appka.

Keď už sme pri appke, tá sa krátko po spustení kampane dostala na prvé miesto v App Store aj na Google Play, a na prvých priečkach sa drží dodnes. Už to samotné sa dá považovať za úspech.

Vďaka prieskumom už vieme zhodnotiť aj celkový úspech kampane – a je sa čím pochváliť. Vďaka kampani využíva odosielanie percent.

Celková znalosť služieb Packety narástla dokonca v priemere až o 22 percentuálnych bodov, a spontánna znalosť odosielania zásielok cez Packetu narástla na 43 %.

Dalo by sa teda zhodnotiť, že výsledky kampane sú veľmi pozitívne.

Kampaň bežala od októbra prevažne v online prostredí. Na YouTube a sociálnych sieťach sme sa mohli stretnúť s dlhšou a kratšou verziou spotu, ako aj s animovanými bannermi, ktoré sa nesú v duchu spotu. V televízii bola nasadená skrátená verzia spotu vo forme sponzorského odkazu. Vzhľadom na to, že v online prostredí bola kampaň veľmi úspešná, od mája sa s ňou budeme môcť stretnúť aj v televízii.

 

VIZITKA: 

Creative Director: Alexandru Strimbeanu

Copywriter: Viliam Šedivý

Art Director: Lukáš Fecko

Marketing Strategist: Jakub Kováč

Media Planer: Kristián Ondriš

DTP: Tomáš Rafay

Account Manager: Tomáš Čermák

 

Production: KIMONO Production

Producer: Marek Wilhalm

Production Manager: Zuzana Marusčáková

Director: Jakub Šteinecker

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 05:59