Robert Kubička, člen predstavenstva a marketingový riaditeľ HEINEKEN
StoryEditor

Zlatý Bažant aj ďalšie brandy HEINEKEN čakajú veľké zmeny

28.03.2023, 14:27

Značky skupiny Heineken posilňujú komunikáciu. Viac ich uvidíme v online, posilnia PR, ale aj komunikáciu v miestach predaja. No a smerujú aj na eventy a hudobné festivaly. Potvrdil to marketingový riaditeľ Robert Kubička.

Heineken k začiatku roku zmenil reklamnú agentúru a teraz aj PR agentúru. Aký bol dôvod na takéto razantné zmeny?

Koncom minulého roka sme sa rozhodli zveriť kompletnú kreatívu subbrandov značky Zlatý Bažant do rúk jednej agentúry – THIS IS LOCCO. Hlavným cieľom bolo predovšetkým zjednotiť jej komunikáciu a nájsť novú big ideu v súlade so stratégiou a s novým pozicioningom značky....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-03-03 09:06:36 - Feat.: 0 - Title: Víťazom tendra pre brandové PR spoločnosti Heineken je SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: 0 - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:07