StoryEditor

Igor Rattaj: Už nemôžem byť ticho, keď počúvam, že v Rakúsku sa lyžuje lepšie, lebo aj vzduch je tam iný

18.05.2023, 14:35
Autor:
Karol WolfKarol Wolf
  • Igor Rattaj je podnikateľ, kľúčový akcionár a najznámejšia tvár TMR (Tatry Mountain Resorts). Okrem toho príležitostne hrá vo filmoch a divadlách.
  • V podcaste Stratégií OK 360 ° hovorí o tom, ako rieši konflikty a prečo občas v komunikácii prestrelí. 
  • Čo si myslí o štýle komunikácie Donalda Trumpa a Igora Matoviča? Je mu blízky? 
  • Prečo netreba pri konflikte mlčať, ale rozbehnúť diskusiu?
  • Rozhovor s Igorom Rattajom si môžete prečítať, pozrieť vo videu alebo vypočuť ako podcast. 

Uvedomujete si, že v dnešnej dobe je komunikačný reflektor namierený na 360 stupňov, takže čokoľvek poviete alebo napíšete sa môže dostať ku komukoľvek vo vašom okolí?

Samozrejme uvedomujem si to a dosť nepríjemné to pre mňa bolo, keď Index na začiatku roka vydal zbierku mojich vyjadrení v článku. K danej téme sa ma neopýtali ani slovo a zhrnuli len moje výroky. Ako sa človek vyvíja, tak ťažko sa dá nadviazať na výroky spred 14 rokov a spojiť to s vyjadrením, ktoré bolo dva mesiace dozadu. Je tam nejaký posun a z tohto hľadiska nie je takáto komunikácia úplne fér. Nepríde mi v poriadku, že je to tak poskladané, pripomína mi to taký výpalnícky list, kde sú povystrihované slová a zlepené podľa toho, čo sa komu hodí. To je 360-stupňová komunikácia, kedy sa vlastne nedá ani dávať si pozor na to, kto a kde zneužije moje výroky v úplne inom kontexte.

 

Komunikácii s médiami a verejnosťou venujete dosť času. Stále máte také zapálenie pre túto oblasť?

Veľmi rád komunikujem, niekedy ma až dokonca fascinuje a nadchýna „hádať sa za určité pravdy.“ V komunikácii sa veľmi často používa klišé, je to tak zaužívané, lebo napríklad nejaký podnikateľ je zlý a pôsobí ako finančný žralok. Táto forma komunikácie neveští nič dobré, preto ma baví búrať mýty....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 02 - Modified: 2023-12-01 09:36:32 - Feat.: - Title: Zomri: Vždy sa na nás niekto hnevá. V tejto krajine je veľmi dobre, ak píšeme o vtipoch 03 - Modified: 2023-10-31 13:52:45 - Feat.: - Title: Pavol Neruda z Oktagon MMA: Viac ako po biznise a číslach ideme po spokojnosti fanúšika 04 - Modified: 2023-07-28 06:17:07 - Feat.: - Title: Filip Kuna: Prečo som skončil v Strossle, čo budem teraz robiť a prečo by som si to aj stokrát zopakoval 05 - Modified: 2023-06-16 14:00:08 - Feat.: - Title: Hovorca U.S.Steel: Greenwashing nás netrápi, na všetko máme tvrdé dáta
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 10:57