StoryEditor

5 krokov k úspechu na LinkedIN. Pozor, táto sieť má aj svoje nástrahy

09.06.2023, 13:07
  • LinkedIn je dnes pevnou súčasťou PR mixu aj obchodných stratégií veľkého množstva firiem. Nenastúpiť na túto vlnu teraz znamená stratiť prístup k veľkému obchodnému a PR potenciálu.
  • V čom tkvie tajomstvo úspechu na tejto sociálnej sieti, aké sú možné nástrahy, čo sa tu dá dosiahnuť a ako na to, sa dočítate v tomto článku.
  • Pozrieme sa tiež na to, kam LinkedIn smeruje, aké funkcionality naposledy predstavil a čo o ňom hovoria aktuálne dáta.

Sociálna sieť LinkedIn oslavuje už 20 rokov. Založili ju pôvodne ako online trh práce. Stretávali sa tu na jednej strane zástupcovia HR komunity, headhunteri a personálne agentúry a na strane druhej uchádzači o prácu. Išlo najmä o IT profesie, ale významné zastúpenie mali aj top manažérske a odborné roly naprieč odvetviami. Ako sa LinkedIn vyvíjal, postupom času sa na tejto sieti stretávalo čoraz viac biznisovo naladených ľudí – obchodníkov, marketérov, konzultantov, majiteľov a riaditeľov firiem, ale aj politikov.

Tento mix dal základ novému potenciálu LinkedIn – smerom k budovaniu firemných a osobných značiek, k šíreniu informácií smerom ku klientom, k médiám a najmä k networkingu. Aktuálne sa LinkedIn škáluje aj ako vzdelávacie médium, kde pod značkou LinkedIn Learning ponúka platené odborné vzdelávanie a rôzne školenia. Táto platforma sa teší pomerne veľkej obľube aj na Slovensku. Vo väčších firmách a korporáciách sú LinkedIn Learning kurzy využívané ako jeden z možných benefitov pre zamestnancov.

Obchodný potenciál

Celosvetová návštevnosť LinkedInu je podľa The Social Shepherd okolo 134,5 milióna používateľov denne. V porovnaní s inými sociálnymi sieťami sa môže toto číslo zdať pomerne malé, ale pozrite sa ešte raz – 134,5 milióna obchodne orientovaných používateľov denne na jednom mieste. Svetovo má LinkedIn viac ako 875 miliónov zaregistrovaných používateľov, na Slovensku ich je okolo 550-tisíc....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-05 07:04:10 - Feat.: 0 - Title: Šéfka komunikácie Allianz: Zlepšiť imidž poisťovníctva je ťažké zadanie. Je mi ľúto, že médiá rozoberajú iba negatívne témy a sťažnosti 02 - Modified: 2023-06-02 06:37:05 - Feat.: 0 - Title: Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac? 03 - Modified: 2023-03-03 08:35:36 - Feat.: 0 - Title: Cielenie na Facebooku na mladých? Zabudnite, odporúčajú experti digitálnych agentúr. Čo funguje a čo už dávno nie? 04 - Modified: 2023-01-27 08:13:40 - Feat.: 0 - Title: Ako uspieť na LinkedIn: Postujte aspoň raz za týždeň, nezabudnite na hashtagy a aj tu vyhráva video 05 - Modified: 2023-01-26 14:31:37 - Feat.: 0 - Title: Nefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti
01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru 02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 07:03