„Chcete vy alebo váš marketingový človek vojsť do tajov agentúrnych procesov, priamo na mieste činu? Zistiť, za čo sa reálne účtujú hodiny špecialistov? Ste u nás vítaní, v našom novom štážovom programe.“
Píše agentúra Core4 na svojom webe v sekcii, kde ponúka prácu. Tentokrát ale ponúka platenú stáž pre zadávateľov. Agentúra je tak ochotná zaplatiť pracovníkovi z marketingového oddelenia z firiem stáž, počas ktorej by mal pochopiť procesy v agentúre, no najmä zistiť, prečo si jednotlivé pozície v agentúre vyžadujú určitú hodinovú sadzbu. Prihlásiť sa môžu tu.
„So mnou bude agentúra vždy zadobre, keď mi predloží cenovú ponuku v súlade s tým, čo je v brífe,“ povedal v rozhovore pre Stratégie Roman Vozárik, ktorý pracuje v procuremente v Heineken už 13 rokov. „Ak máme rámcovú zmluvu a na ďalšie obdobie sme sa dohodli na novom celoročnom pláne aktivít, ktoré naceňujú, tak neočakávam, že hodinové sadzby budú o 10% vyššie ako rok predtým, ak sme sa na tom nedohodli. To nebudeme mať dobré vzťahy, najmä, keď nevysvetlia, prečo je to tak. My rovnako nemôžeme ísť do Tesca a zvýšiť ceny piva o 10% len tak,“ pokračuje.
Celý rozhovor aj o tom, prečo je úloha nákupného oddelenia (procurementu) dôležitá a prečo je nutné kontrolovať každú položku v naceňovaní, sa dočítate v najnovších májových Stratégiách.
O tom, prečo zase naceňovanie nie je podľa agentúr prehnané, sa dočítate v najnovšom blogu, ktorý Core4 publikoval na našom webe.