pixabay.com
StoryEditor

ADMA má nových členov. K odborníkom sa pridali Digiline, Hype a Diorama

04.07.2017, 12:07
Autor:
ebeb
Agentúry medzi seba prijala asociácia už piatykrát.

"Veľmi sa tešíme, že sme si spomedzi všetkých prihlášok dokázali vybrať také agentúry, ktoré jednoznačne potvrdili svoje kvality a pomôžu nám ďalej udávať smer a rozvíjať digitálny trh,” uviedol na blogu ADMA Pavol Kubán, prezident ADMA.

Asociácie má tak tri nové prírastky. Sú nimi Digiline, agentúra, ktorá vznikla ako dcérska spoločnosť dvoch firiem v prostredí mediálneho nákupu - Unimedia a CORE4. 

„Do ADMA vstupujeme s rešpektom, vieme, že je to veľmi aktívne združenie a ocenenie našej prezentácie pre mňa potvrdzuje, že dokážeme byť pre asociáciu prínosom. Potešilo ma najmä, že hodnotili našu prezentáciu ako dobre pripravenú,“ komentoval Tomáš Gregor, CEO agentúry Digiline na blogu. 

Ďalším novým členom je Diorama - kreatívna digitálna agentúra so zameraním na komunikačný design. Ich ambíciou je tvoriť svet, v ktorom píšu značky a ich zákazníci spoločný príbeh.

„Veľmi nás teší, že sme sa hneď v druhom roku fungovania zaradili medzi najlepších odborníkov (nielen) na digitálny marketing na Slovensku. Naše pocity by klasik opísal dvomi slovami: Je to fantastické,“ komentoval pre ADMA Peter Galko, konateľ agentúry Diorama.

Hype ako tretia agentúra, ktorá sa zaradila medzi odborníkov ADMA, je agentúra, v ktorej sa miešajú dve najväčšie vášne: efektívny digitálny marketing a out of box kreatíva. Zameriava sa na komplexné online kampane, marketing na sociálnych sieťach, PPC, SEO, príprava contentu, či e-mail marketing. Okrem toho pravidelne tvorí vlastné relácie #DigiNews a Insight.

„Som veľmi rád, že sme sa dostali do zoskupenia najlepších digitálnych agentúr na Slovensku. O to viac, že naše ambície posúvať hranice online marketingu a vzdelávať trh sa zhodujú s cieľmi ADMA. Práve preto sa teším, že tieto úlohy budeme od teraz napĺňať spoločne,“ komentoval Marek Didák, konateľ agentúry Hype.

01 - Modified: 2024-03-04 08:48:09 - Feat.: - Title: Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-10-09 15:44:26 - Feat.: - Title: Vlado Cintula: Musíme hľadať spôsoby, ako dať klientovi väčšiu pridanú hodnotu 04 - Modified: 2023-04-04 08:19:11 - Feat.: - Title: Najväčšie problémy digitálnych agentúr: Nedostatok ľudí, tendre a hodinové sadzby 05 - Modified: 2022-11-28 07:16:54 - Feat.: - Title: Na online nákupy minú Európania priemerne 340 eur mesačne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 11:38