Projekt Cvernovka vznikne v budove a areáli bývalej továrne na nite na Svätoplukovej ulici. Developerská skupina YIT Slovakia zatiaľ robí prípravné a búracie práce. Tvrdí, že chce historický objekt zachovať a prmeniť ho na byty a kancelárie. Podľa ateliéru Compass Architekti, ktorý vyhral súťaž na prestavbu, sa zachová pamiatkovo chránený objekt Pradiarne a vznikne tam aj námestie. Okrem toho developer premení bývalú ubytovňu na Páričkovej ulici na bytový dom Pari. začiatok výstavby: zima 2017 koniec výstavby: jar 2018 výška investície: nezverejnená počet bytov: 88 veľkosť: jedno- až päťizbové cena s DPH: od 2 280 eur za štvorcový meterYIT
StoryEditor

Areál bratislavskej Cvernovky chystá svoje prvé reklamy. Budú z dielne MullenLowe GGk

10.07.2017, 14:54
Autor:
ebeb
Pripravovať kreativitu pre bývalú továreň malo záujem šesť agentúr. Tvorili názov a koncept areálu.

Developerská skupina YIT Slovakia uzatvorila tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne.

Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala agentúra MullenLowe GGK.

Výberového konania sa zúčastnilo celkove 6 agentúr z 8 oslovených.

„Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr bolo zadanie pomerne striktné a náš brand manuál neumožňuje veľký kreatívny rozlet, tender priniesol veľa zaujímavých konceptov a názvov, fresh nápadov, ale aj nové pohľady na celé územie,“ hovorí Silvia Ferencová, riaditeľka marketingu a predaja YIT Slovakia.

MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie a celkový vizuálny koncept projektu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch a zohľadní aj historické pozadie projektu, ku ktorému majiteľ areálu aj víťazná agentúra pristupujú citlivo a s rešpektom.

Práve pre rôznorodosť názvov, konceptov a myšlienok sa výberu kreatívnej agentúry venovali vo YIT naozaj dôsledne, uvádzajú so svojej tlačovej správe pre médiá. V prvom kole sa k jednotlivým názvom a konceptom vyjadrili kolegovia z marketingu a projektového tímu. Na základe ich názorov bol vytvorený shortlist top 5 názvov a konceptov z dielne 4 agentúr, ktoré postúpili do druhého kola. O víťazovi svojím hlasovaním prostredníctvom intranetu mohli rozhodnúť aj ostatní zamestnanci spoločnosti.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:10