StoryEditor

Slovenská politika sa robí na Facebooku. Do reklamy najviac investovali OĽaNO a poslanec Blaha

03.02.2022, 14:00
Autor:
hrnhrn
Pozrite si, ktorí politici majú najväčší úspech na sociálnych sieťach a ktoré strany či hnutia investovali najviac do reklamy.

Sociálne siete sú dnes jednou z mála ciest, ako byť v obraze, priamo komunikovať s ľuďmi a rýchlo dostávať spätnú väzbu. Niet sa preto čo čudovať, že aj politika sa odohráva práve na sociálnych sieťach. Medzi hlavné komunikačné kanály slovenských politikov a politických strán patria Facebook a Instagram. Ich príspevky oslovujú často stovky tisíc voličov.

S akým úspechom na nich komunikujú naši vládni predstavitelia a poslanci parlamentu, sa pozrel tím z agentúry Katedra Komunikácie, ktorý od začiatku roka 2020 sleduje na týždennej báze relevantné dáta z ich facebookových a instagramových profilov. Na ich základe zostavil rebríček politikov s najvyšším počtom interakcií (reakcie, komentáre a zdieľania) a rebríček výdavkov politických strán za reklamu na sociálnych sieťach.

Minuloročné...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-24 08:14:14 - Feat.: - Title: Prieskum: Dve tretiny vydavateľov sa pripravujú na obdobie bez cookies v roku 2023 02 - Modified: 2023-06-07 06:40:41 - Feat.: - Title: Prieskum o kráse: Do módy sa vracia prirodzenosť 03 - Modified: 2023-05-31 10:23:43 - Feat.: - Title: Pre tri štvrtiny Slovákov je pri online nakupovaní dôležitá rýchlosť doručenia 04 - Modified: 2022-09-14 10:20:02 - Feat.: - Title: 2muse Talks: Dobrý prieskum dokáže priniesť kvalitné dáta a pomôcť aj v komunálnych voľbách 05 - Modified: 2022-08-19 03:43:01 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktoré značky pív obľubujú Slováci?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:51