StoryEditor

Klamstvo si upevnilo postavenie diváckeho hitu, Mama po prepade znovu vystrelila

21.03.2023, 12:34

Včera sa ani jednej relácii z ponuky všetkých televíznych staníc nepodarilo prilákať ku obrazovkám viac ako polmiliónové publikum.

Napínavý dramatický seriál Klamstvo si aj svojou piatou epizódou včera udržal líderstvo v pondelkovej sledovanosti v oboch hlavných cieľových skupinách.

V obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 dosiahla piata časť Klamstva rating 7,7 percenta a trhový podiel 25,9 percenta.

Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostal s ratingom 5,1 percenta a podielom na trhu 17,1 percenta.

image

Klamstvo.

Herecké výkony Tomáša Maštalíra a Moniky Horváthovej pritiahli v pondelok k obrazovkám celkovo 465 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hranicu si pozrelo 331 tisíc divákov. 

Klamstvo včerajšou epizódou zvrátilo svoje každotýždňové klesanie, keď si medzitýždenne z hľadiska ratingu polepšilo o 0,6 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 1,7 percentuálneho bodu.

Pred týždňom dosiahla štvrtá epizóda tohto dramatického seriálu rating 7,1 percenta, tretia epizóda mala 7,4 percenta, druhý diel 7,8 percenta a prvý, úvodný odštartoval na vysokom ratingu až 8,2 percenta.

image

Hranica.

Klamstvu stúpol aj počet divákov v uviverzálnej cieľovke oproti predchádzajúcej časti a to o 25 tisíc divákov. Celkovo si pozrelo seriál 465 tisíc divákov nad 12 rokov, čím si pohodlne udržuje titul najsledovanejšieho programu dňa.

Hranicu včera sledovalo 331 tisíc divákov nad 12 rokov, čo pre komediálny seriál tiež znamená nárast divákov oproti predchádzajúcej epizóde (odvysielanej v stredu 15.3). Hranica pritiahla ku obrazovkám o 30 tisíc divákov viac, keď ju celkovo sledovalo 331 tisícové publikum.

Verejnoprávna Jednotka vysielala v prime-time po spravodajskej hodinke pokračovanie talianskej komédie Ako mačka na diaľnici 2. Uhrala s ňou v komerčnom publiku podiel na trhu 6,5 percenta a v univerzálnej cieľovke sledovalo film 126 tisícové publikum.

image

Ako mačka na diaľnici 2.

Po prepade návrah to čela access-prime

Druhým divácky najúspešnejším programom mimo spravodajstva sa v pondelok v oboch cieľovej skupinách stal televízny počin Mama na prenájom. Podvečerný rodinný seriál sa tak po piatkovom nečakanom prepade, znovu spamätal a poriadne sa nadýchol.

Na konto si pripísal rating 7,2 percenta a doposiaľ tretí najvyšší trhový podiel 29,2 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky uhrala rating 5,5 percenta a podiel na trhu 22,9 percenta.

Mamu na prenájom celkovo sledovalo 415 tisíc všetkých divákov nad 12 rokov, kuchársku šou si pozrelo 345 tisíc divákov.

image

Mama na prenájom.

Včerajšej epizóde Mamy na prenájom sa oproti piatkovej časti, kedy zažila nečakaný prepad publika o viac ako 50 tisíc, znovu vrátili všetci diváci.  

Do TOP 50 programov dňa sa znovu vrátila aj zábavno-súťažná šou Traf to! na Jednotke. V komerčnom publiku dosiahla podiel na trhu 3,9 percenta a v univerzálnej cieľovke ju sledovalo 142 tisíc divákov.

Už tradične sa lepšie darilo jej predchádzajúcemu programu – súťažnej relácii Duel. Tá dosiahla medzi divákmi vo veku 12 až 54 rokov podiel na trhu 5,9 percenta a v univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov pritiahla ku obrazovkám 217 tisícové publikum.

image

Bez servítky.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v pondelok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 8,1 percenta a pre televíziu potešujúci trhový podiel 28,9 percenta.

Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 487-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 787-tisíc divákov.

Druhé miesto obsadila v cieľovej skupine 12-54 nasledujúca relácia Počasie, ktorá si pripísala rating 7,9 percenta a trhový podiel rovných 27 percent. Aktuálne informácie o počasí Markíza sprostredkovala 461-tisíc divákov divákom starších ako 12 rokov.

Včera sa ani jednej relácii z ponuky všetkých televíznych staníc nepodarilo prilákať ku obrazovkám viac ako polmiliónové publikum.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 15:50