StoryEditor

Dunaj lídrom celého dňa, Mama na prenájom pevne drží podvečer

22.03.2023, 11:54

Televízie oteplením cítia odliv divákov od obrazoviek. Včera znovu nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum.

Dobový seriál Dunaj, k vašim službám má za sebou odvysielanie prvej časti druhej série. Tá včera plynule nadviazala na prvých 20 dielov prvej série.

Dej sa posunul o tri mesiace dopredu a niektorí mužskí predstavitelia vo včerajšej epozóde chýbali, lebo narukovali brániť vlasť pred blížiacou sa vojnou. No podľa výsledkom sledovanosti zostali diváci Dunaju verní.

image

Dunaj, k vašim službám.

Včera, v utorok 21. marca, obsadil prvý diel druhej série v oboch hlavných cieľových skupinách prvé miesto v rebríčku sledovanosti v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia dvadsiata prvá premiérová epizóda dobového počinu v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila s ratingom 7,1 percenta a trhovým podielom 24,6 percenta.

Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine za Dunajom zaostal, keď si pripísal rating 5,9 percenta s podielom na trhu 2é,2 percenta v obchodnej cieľovke.

image

Komisár Montalbano.

Jednotka proti seriálom postavila seriál Komisár Montalbano, ktorý dokázal získať len 3,9 percentný podiel na trhu.

Dunaj, k vašim službám síce včera vyhral celodenný súboj o diváka, ale oproti predchádzajúcej časti klesol tak ratingom, ako aj podielom na trhu. Nemocnici sa podaril presný opak.

Dobový seriálový počin Markízy klesol medziepizódne ratingom o jeden percentuálny bod a podielom na trhu o 1,5 percentuálneho bodu. Nemocnici naopak stúpol rating oproti minulotýždňovej časti (štvrtok 16.3) o 0,2 percentuálneho bodu a a podielom na trhu si polepšila až o 2,6 percentuálneho bodu.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 442-tisíc divákov starších ako 12 rokov, Nemocnica klesla pod magickú hranicu 400 tisíc divákov, keď si ju pozrelo 396 tisícový publikum.

image

Nemocnica.

Dunaju sa v celkovom publiku podarilo prilákať ku obrazovkám oproti prechádzajúcej časti o 2 tisíc divákov viac, Nemocnica práve naopak stratila oproti štvrtkovej časti 11 tisíc divákov. Komisára Montalbana si pozrelo 143 tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Podvečerné zápolenie

Aj podvečer si získala pre seba Markíza, Jej podvečerný seriál Mama na prenájom si pripísal rating 6,9 percenta a trhový podiel znovu atakoval 30 percentnú rhanicu, keď získal 29,1 percenta v cieľovej skupine 12-54.

image

Mama na prenájom.

Konkurenčná šou Bez servítky dosiahla rating 5,1 percenta a podielom na trhu išla na úroveň rovných 22 percent. Jednotka v rovnakom čase vysielala tohtoročnú novinku - zábavno súťažný formát Traf To! Ten išiel podielom na trhu len na 5,5 percenta. 

Príbehy hlavných hrdinov markizáckeho denného počinu Mama na prenájom si vo štvrtok pozrelo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, kuchárka šou Bez servítky zaujala 344 tisíc divákov a program Traf To! sledovalo 137 tisícové publikum divákov nad 12 rokov. 

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné Televízne noviny.

image

Bez servítky.

V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rating 7,3 percenta a trhový podiel 26,5 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 477-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Včera však nedokázal ani jeden program zaujať toľko divákov, aby ho sledovalo nad pol miliónové publikum.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 09:52