StoryEditor

Kuchárska reality šou Na nože prepísala rekordy, Markíza už pracuje na druhej sérii

30.03.2023, 14:30
Autor:
michmich

Najsledovanejším seriálom na trhu sa za stredu stal podvečerná Mama na prenájom. Iba tri programy dokázali prilákať pred obrazovky viac ako 400 tisíc divákov, pol milióna nedosiahol žiadny program.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si na obrazovkách televízie Markíza prekonáva jeden rekord za druhým.

V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa včera, v stredu 29. marca stala celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

image

Na nože.

Záverečná ôsma epizóda Na nože si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rekordný rating 8,5 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 30,8 percenta. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 1,2 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 3,0 percentuálne body.

Komediálny seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol rating 4,5 percenta a podielom na trhu išiel na 15,3 percenta. Hranica si medzitýždnne udržala rating na rovnakej úrovni, no podielom na trhu klesla o 1,3 percentuáleho bodu. RTVS vysielala na jednotke Vraždy v Gaskonsku, ktoré dosiahli podiel na trhu len 7,2 percenta.   

image

Hranica.

Premiérovú časť o reštaurácii Dvor u Sedliaka v Smoleniciach si pozrelo rekordných 394-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 43-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 582-tisíc divákov v cieľovke 12+.

Hranicu si pozrelo 292 tisíc divákov, čo je medzitýždenný prepad 15 tisíc divákov. Detektívny film z francúzskeho cyklu Vraždy v Gaskonsku na Jednotke si zaplo 287 tisícové publikum divákov nad 12 rokov. 

Aj keď Markíza už odvysielala všetkých osem natočených epizód, so šou Na nože nekončí. "Diváci a diváčky sa však nemusia obávať, že by prišli o svoj obľúbený formát. TV Markíza už aktuálne pripravuje 2. sériu Na nože a zároveň spúšťa castingovú pre ďalšie reštaurácie, ktorých majiteľom už kopiace sa problémy prerastajú cez hlavu a zišla by sa im pomoc od skúseného šéfkuchára Martina Nováka," informovala TV Markíza vo svojej tlačovej správe.

image

Vraždy v Gaskonsku.

Podvečerný denný seriál Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal rating 6,2 percenta a trhový podiel 27,1 percenta. Denný romantický seriál bol však výrazne prenasledovaný konkurenčným programom TV Joj Bez servítky.

Kuchárska šou dosiahla v komerčnom publiku rating 5,8 percenta a podielom na trhu išla na 25,7 percenta. Súťažno zábavná šou Traf To! na Jednotke sa proti tak silnej konkurencii stále nevie nadýchnuť. Získala pre seba len 3,8 percentný podiel na trhu.

image

Mama na prenájom.

Včerajšiu epizódu Mamy na prenájom sledovalo celkovo 387-tisíc divákov starších ako 12 rokov. čím sa tento denný seriál stal za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov uprednostnilo pozerať Bez servítky 373 tisíc divákov a Traf to! prilákalo pred obrazovky 127 tisícové publikum.   

image

Bez servítky.

Najsledovanejším spravodajským programom dňa sa v stredu v oboch hlavných cieľových skupinách stalo večerné Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo rating 7,2 percenta a trhový podiel 26,9 percenta.

Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 491-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto univerzálnej cieľovej skupine sa Počasie stalo dokonca absolútne najúspešnejším stredajším programom.

Navyše len tri programy dňa dokázali v univerzálnom publiku preskočiť 400 tisícovú hranicu sledovanosti. Okrem Počasia, ktoré sa tedy šplhalo ku pol miliónu, to dokázali ešte Televízne noviny Markízy (444 tisíc dovákov) a relácia Krimi na TV Joj (450 tisíc divákov).  

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 13:29