StoryEditor

V online vidíme potenciál

16.06.2017, 00:00
Obchodná riaditeľka Fun rádia, druhého komerčného najpočúvanejšieho rádia na Slovensku, Miriam Kittler pre HN.

Minulý rok sa preskupením rádií na trhu preskupili sily. Europu 2 obchodne zastupuje Radio Services, Fun rádio, komerčná dvojka na našom trhu, sa musela prispôsobiť novej situácii. Obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler dnes hovorí o tom, že zmysluplným cieľom je pre nich kombinácia onlinu a rádia.


Ako hodnotíte rok po tom, čo od vás odišla Europa 2?
Najskôr by som vás pozastavila, keď hovoríte o tom, že Europa 2 od nás odišla. Ono to nie je celkom tak. Na pôvodnej spolupráci s Europou 2 sme sa dohodli len vďaka tomu, že sa mala podpísať aj iná zmluva. To sa však nestalo. Po dvoch rokoch, keď sme sa mali rozprávať o tom, či budeme pokračovať v spolupráci aj tretí rok, nám Europa 2 predostrela pre nás nevýhodné podmienky. Garancia, ktorú požadovala od nás Europa 2, bola z nášho pohľadu nereálna a keďže nebola cesta, ako sa dohodnúť na inom čísle, rozhodli sme sa, že do ďalšej spolupráce s Europou 2 nejdeme.

Uvedomovali ste si možné dôsledky rozhodnutia?
Boli sme si vedomí toho, čo to pre nás znamená, pretože tých možností na trhu nie je veľa. Vedeli sme, že sa buď dohodne Europa 2 s Rádiom Expres, alebo s Radio Services. Na 95 percent sme si mysleli, že to bude druhá voľba. Expres nemal dôvod do spolupráce s Europou 2 ísť (moja pozn. – z hľadiska prekryvu CS by to zmysel malo). Išli sme do toho s rizikom, že sa rozšíri už existujúce spojenie rádií Jemné, Vlna a Anténa rock.

Ako vnímate rozhodnutie po roku?
Úplne rovnako, urobili by sme pravdepodobne to isté, ak by nás druhá strana tlačila to takej zmluvy, aká bola na stole. Za daných okolností by sme urobili to isté. Po ukončení spolupráce s Europou 2 sme sa začali viac venovať onlinu, pretože tam vidíme potenciál. Spomedzi rádií sme mali vždy najlepší online a reálne nám to nosilo aj nejaké tie čísla. Je naším cieľom ich zvýšiť.

Preto tá akvizícia domén.
Kúpili sme niekoľko domén, niektoré sme už uviedli do prevádzky, ako napríklad hokej.sk, profutbal.sk a f1.sk. Domény sme redizajnovali, urobili sme ich responzívne, získavajú nový content.

Prečo ste vybrali na uvedenie ako prvé práve spomínané weby?
Mali najväčšiu základňu, s ktorou vieme následne narábať. Majú pre nás obrovský potenciál. Z hľadiska budúceho rastu návštevnosti aj z hľadiska obchodu. V marci až júni uvedieme postupne aj ďalšie – aut...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 07:58:29 - Feat.: - Title: Sajfa vs. kandidát: Fun rádio štartuje špeciálny projekt 02 - Modified: 2023-10-16 07:23:32 - Feat.: - Title: Fun rádio vysiela najrýchlejšiu donášku zábavy a hitov 03 - Modified: 2023-08-03 13:50:48 - Feat.: - Title: Sociálne siete ovládol nový trend, všetci sa chcú podobať na Barbie. Nová aplikácia však nespĺňa GDPR 04 - Modified: 2022-09-14 13:43:42 - Feat.: - Title: Fun rádio má novú imidžovú kampaň: Hrá hity, ktoré nepustíte z hlavy 05 - Modified: 2022-08-27 15:36:08 - Feat.: - Title: Fun rádio je dlhé roky v sendvičovej pozícii. Musí sa brániť na dve strany
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. apríl 2024 22:20