StoryEditor

EVENTY 2022: Aké výzvy čakajú eventovú brandžu a čo robí s biznisom inflácia?

10.10.2022, 09:50

Špeciálna ročenka magazínu Stratégie prináša pohľad eventových agentúr na kľúčové témy posledného obdobia a nové trendy v tomto segmente trhu.

Po recesii spôsobenej pandémiou zažívajú eventové agentúry celkom dobré obdobie. Od jari pracujú na plné obrátky, ale priznávajú, že majú obavy, čo bude ďalej. Ich biznis mal totiž v uplynulých rokoch sezónnu podobu, podujatia sa konali iba od jari do jesene a v zime bolo prázdno. 

Čo ich čaká v nasledujúcich mesiacoch? Spamätali sa už zo šoku, ktorý im spôsobil covid? Ako sú na tom s personálom? Vrátili sa im ľudia, ktorí z eventov odišli? O aktuálnej situácii ale aj trendoch a výzvach do budúcnosti sme sa rozprávali s lídrami na trhu. 

Eventoviek sme sa pýtali či je stále dopyt po online podujatiach alebo sa už definitívne stratili z povrchu zemského. 

 

Špecializovanú ročenku EVENTY 2022 si môžete stiahnuť nižšie. Nájdete v nej aj top projekty a najzaujímavejšie novinky posledného obdobia partnerských agentúr našej komerčnej prílohy.

STIAHNUŤ ROČENKU 2022

 

Pre porovnanie si pozrite aj ročenku EVENTY 2021: 

STIAHNUŤ ROČENKU 2021

01 - Modified: 2022-09-30 09:19:37 - Feat.: 0 - Title: Eventový biznis sa správa úplne inak ako sme boli zvyknutí. Stále v ňom vládne neistota 02 - Modified: 2022-10-07 14:57:22 - Feat.: 0 - Title: Šéf agentúry Mertel: Digitalizácia vstúpila do eventov. Podujatia riadime pri menšom tíme oveľa efektívnejšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 08:15