StoryEditor

PR agentúry 2023: Výzvy a trendy v public relations

05.06.2023, 11:04
  • Čo trápi a teší PR agentúry? Pozreli sme sa na to spolu s partnermi aktuálnej špecializovanej ročenky Stratégií. 
  • Na konci článku si môžete stiahnuť aj PDF ročenky PR agentúry 2023.

Až 60 percent tendrov je problematických. Vyplýva to z prieskumu Asociácie Public Relations SR. Agentúry sa sťažujú na nejasné kritériá, neúplné zadania, neznámych účastníkov a aj na to, že mnohé tendre sú iba pro forma.

Aká je vlastne úloha PR pre značky? Ako sa to vezme. Ale isto má potenciál byť kľúčovým faktorom pre budovanie reputácie a vzťahov s verejnosťou. Mnohé firmy si však najímajú agentúry stále iba na to, aby im vybavovali mediálny priestor, písali tlačové správy a komunikovali s novinármi.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 68% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 02 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 03 - Modified: 2023-06-07 09:00:21 - Feat.: - Title: 7 trendov v PR: Menia sa očakávania od novinárov i platformy komunikácie 04 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-06-05 09:15:28 - Feat.: - Title: Mediálne agentúry 2023: Ako zamieriť presne a ešte aj efektívne
menuLevel = 2, menuRoute = news/specialne-prilohy, menuAlias = specialne-prilohy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. apríl 2024 23:49