24.02.2020, 14:00

Odborník na kampane: PS/Spolu spravili chybu za chybou. Smer nevedie víťaznú kampaň

  • Kampaň pred parlamentnými voľbami vrcholí a strany sa bijú o pozornosť aj o voliča.
  • Vidieť to aj na uliciach, keďže sú bilbordy oblepené tvárami politikov a kampaňovými heslami.
  • Aká je dnešná kampaň, zhodnotil pre HNtelevíziu politický marketér Michal Ruttkay.

Sme rodina

Hnutie Borisa Kollára sa prezentuje na bilbordoch so slovenskou trikolórou. Odborníkovi na ňom chýba nejaký prísľub voličom. Slogan "Myslím srdcom" ľudia na sociálnych sieťach parodovali, podľa Ruttkaya zaslúžene. "Spravilo to tú službu zapamätania Borisa, že je tu a je trochu iný." Dodáva, že jeho kampane boli vždy úspešné. Komunikovať konkrétne veci, ako auto za sto eur či byt, je pre voličov zapamätateľné.

SaS

Bilbordy strany majú už tradične výrazne zelenú farbu. "Problém v tejto kampani je to, že oni používajú strašne veľa posolstiev. Narátal som, že majú osem a viac posolstiev," hovorí Ruttkay. Voliči preto nevedia, čo im chcú povedať. Podľa neho sa mali sústrediť na jednu tému, takto je ich kampaň málo výrazná. "Ak sa niekto toľko venoval programu a 1140 riešeniam, tak sa toľko mal venovať aj kampani."

PODPORUJEME DEMOKRACIU

A preto všetkým dávame 90% zľavu na mesačný prístup k objektívnym a nestranným informáciám.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.