Áno, seno. Nie soľ, ale seno nad zlato. Tak by mohla znieť nová verzia starého slovenského porekadla. A čo je tým „senom“? Transakčné dáta. Tie sú často považované za nutné zlo, ktoré je potrebné istú dobu ukladať a potom radšej čím skôr zmazať, nech nezaberajú miesto. Transakčné dáta a ich analýza však môžu byť najsilnejším zdrojom, ako odhadnúť budúce správanie sa klienta. A ako túto „nudu“ využiť? Aj to sa dozviete na #akonatokonferencii, najväčšom biznis podujatí jesene, ktorá sa už čoskoro dočká svojho tretieho ročníka. A ropou budúcnosti sú práve dáta. Aj pri nich sa zrejme dočkáme novej verzie čoskoro starej biznis múdrosti – nie je dôležité dáta mať, ale vedieť ich prečítať a využiť.
Na #akonatokonferencii Slovenskej sporiteľne sa však nebude hovoriť len o dátach. Známe aj neznáme úspešné osobnosti sa podelia o svoje inšpiratívne príbehy a vyspovedáme aj Slovákov, ktorí uspeli v zahraničí.
Najväčšou hviezdou konferencie však bude Mika Häkkinen, Lietajúci Fín, majster sveta F1. Prezradí recept, ako ostať odolný tvárou v tvár tvrdej konkurencii, v jeho prípade to bol Michael Schumacher. A aj on porozpráva o tom, prečo sú dáta kľúčom k odomknutiu potenciálu nielen v biznise, ale aj v F1.
Kým vlaňajšia konferencia bola celá vysielaná online, tento rok sa dočká takzvanej hybridnej verzie. Priamo v Starej tržnici sa bude môcť #akonato zúčastniť 300 ľudí, ostatní si budú môcť pozrieť konferenciu online. Vstup je bezplatný, prihlásiť sa stále môžete na www.akonatokonferencia.sk. Na stránke nájdete aj všetky dôležité informácie.
#akonato konferencia bude opäť plná inšpiratívnych tém:
- Bizz talks, príbehy, ktoré inšpirujú. Ako vybudovať značku piva z 19. storočia pre 21. storočie? Ako preniesť úspech z hudobnej branže do do úspechu v biznise? A ako vníma podnikateľ roka „súboj“ kamenných prevádzok a e-commerce?
- Ako by mohla vyzerať budúcnosť nielen podnikania na Slovensku? Peter Krutil, CEO Slovenskej sporiteľne bude diskutovať so štyrmi úspešnými Slovákmi, ktorý pôsobia najmä v zahraničí.
- Trendy v biznise – biznisové dáta ako „ropa budúcnosti“. Ako tvoriť správne ceny, vyťažiť z klienta čo najviac, prepojiť offline podnikanie s online svetom a zautomatizovať vnútrofiremné procesy? Zástupcovia firiem, ktoré vedia ako využiť dáta v prospech biznisu, vám povedia viac.
- Oceníme prvých víťazov novej biznisovej ceny FéliX. Vyhlásime Úspešný podnikateľský príbeh, Rodinnú firmu roka a aj Cenu za verejné dobro.
Pozrite si to najlepšie z konferencie #akonato 2020
(PR)