Reštaurácie dokážu svoje tržby maximalizovať rôznymi spôsobmi. Jedna investuje do kvality zamestnancov, ďalšia do marketingu a iná zas do automatizácie procesov.
Rýchlejšia obsluha s menším počtom čašníkov
Predstavte si tú efektivitu. Čašník prijíma objednávky na nápoje od zákazníkov. Tie sa v reálnom čase ukazujú barmanom, ktorí ich bezodkladne začnú pripravovať. Čašník však naďalej stojí pri stole a kým si zákazníci objednajú aj jedlo, nápoje sú už takmer hotové. Čašník odchádza od stola a v tom momente prichádza iný čašník, ktorý prináša ku stolu očakávané nápoje. Tento scenár nie je zo sci-fi filmu, ale realita s pomocou automatizácie obsluhy pomocou modulu mobilný čašník. Vďaka nemu dokáže prevádzka zrýchliť obsluhu a zároveň znížiť počet čašníkov zo 7 napr. na 4. Šikovné, však?
Cieľom je obslúžiť čo najviac zákazníkov v čo najkratšom čase
Okrem toho, že vám automatizácia dokáže ušetriť značné množstvo nákladov na zamestnancov, zvyšuje najmä spokojnosť a lojalitu zákazníkov. Uvedený príklad, je len jedným z množstva možností, ktoré poskytuje informačný systém Asseco BLUEGASTRO. Jeho cieľom je, aby ste dokázali v čo najkratšom čase obslúžiť čo najviac zákazníkov bez straty kvality a maximalizovali tak svoje zisky.
Automatizácia hotelových procesov
Podobne ako v prípade reštaurácie, aj penziónom, hotelom či rekreačným zariadeniam ide hlavne o spokojnosť hostí. Jedine tak dokážu z dlhodobého hľadiska maximalizovať zisky. Asseco HOREC je informačný systém, ktorý zjednodušuje prácu recepcie a šetrí čas. Zároveň pre vás sumarizuje informácie o návštevách a ponúka užitočné štatistiky, vďaka čomu môže váš hotel vopred pružne reagovať na akékoľvek potreby a požiadavky zákazníka. Je možné ho použiť pre všetky veľkosti prevádzok – od malých penziónov, cez hotely, ubytovne, rekreačné zariadenia až po wellness centrá a kúpele.
V kombinácii so systémom Asseco BLUEGASTRO vytvára komplexné riešenie pre hotely, ubytovne a penzióny so stravovacími zariadeniami.
(pr)