Jedna jediná porota posúdi práce vo všetkých kategóriách, ktoré pokrývajú komunikačné aj strategické disciplíny od budovania značky cez stratégie využitia komunikačných kanálov a remesiel až po kreatívne formy predaja a jeho podpory.
Uzávierka prihlášok je 30. marca 2018. Ceny budú vyhlásené 30. mája v Prahe.
Najkratšia cesta k prihláseniu vedie tadiaľto:
Prague International Advertising Festival sa tento rok koná už deviatykrát. Za dobu existencie festivalu navštívili Prahu najvýznamnejšie osobnosti svetovej kreatívy. Aj tento rok je na čele poroty PIAF výnimočná osobnosť - Bjorn Stahl, kreatívny riaditeľ švédskej agentúry INGO. INGO je unikátnym prepojením Grey a Ogilvy, šiestej najinovatívnejšej spoločnosti na svete podľa časopisu Fast Company.
"Tento rok budú v porote, neobvykle, silne zastúpení aj českí a slovenskí porotcovia. Do Prahy dorazí Michal Pastier z bratislavskej Zaraguzy, ADC Czech nominoval Davida Sudu, z New Yorku priletí Jakub Hodboď. Od doby, kedy na PIAF viedol workshop, vystúpal v rámci Ogilvy na šéfa Ogilvy & Social.Lab New York,“hovorí Marek Hlavica, riaditeľ Piaf.
Zoznámte sa s kompletnou porotou PIAF 2018
Konferencia v novom formáte: Communication Summit sa uskutoční 30. mája 2018. Na nej spolupracuje PIAF s konferenčnou agentúrou Blue Events. Konferencia nahrádza tri obdobné akcie konané v Prahe v jarnom termíne - PR Summit, Marketing Management a PIAF konferenciu. Vytvorenie jednej platformy pre zdieľanie know-how zodpovedá súčasnému trendu prepájania komunikačných disciplín.
Viac informácií o PIAF awards sa dozviete na www.piafawards.com a o konferencii na www.communicationsummit.cz.
(pr)