StoryEditor

PIAF vstúpil do deviateho ročníka

28.02.2018, 23:00
Kreatívna súťaž PIAF 2018 je oficiálne zahájená. Je možné sa hlásiť do štrnástich, pre túto súťaž tak typických kategórií.

Jedna jediná porota posúdi práce vo všetkých kategóriách, ktoré pokrývajú komunikačné aj strategické disciplíny od budovania značky cez stratégie využitia komunikačných kanálov a remesiel až po kreatívne formy predaja a jeho podpory.

Uzávierka prihlášok je 30. marca 2018. Ceny budú vyhlásené 30. mája v Prahe.

Najkratšia cesta k prihláseniu vedie tadiaľto:

Prague International Advertising Festival sa tento rok koná už deviatykrát. Za dobu existencie festivalu navštívili Prahu najvýznamnejšie osobnosti svetovej kreatívy. Aj tento rok je na čele poroty PIAF výnimočná osobnosť - Bjorn Stahl, kreatívny riaditeľ švédskej agentúry INGO. INGO je unikátnym prepojením Grey a Ogilvy, šiestej najinovatívnejšej spoločnosti na svete podľa časopisu Fast Company.

"Tento rok budú v porote, neobvykle, silne zastúpení aj českí a slovenskí porotcovia. Do Prahy dorazí Michal Pastier z bratislavskej Zaraguzy, ADC Czech nominoval Davida Sudu, z New Yorku priletí Jakub Hodboď. Od doby, kedy na PIAF viedol workshop, vystúpal v rámci Ogilvy na šéfa Ogilvy & Social.Lab New York,“hovorí Marek Hlavica, riaditeľ Piaf.

Zoznámte sa s kompletnou porotou PIAF 2018

Konferencia v novom formáte: Communication Summit sa uskutoční 30. mája 2018. Na nej spolupracuje PIAF s konferenčnou agentúrou Blue Events. Konferencia nahrádza tri obdobné akcie konané v Prahe v jarnom termíne - PR Summit, Marketing Management a PIAF konferenciu. Vytvorenie jednej platformy pre zdieľanie know-how zodpovedá súčasnému trendu prepájania komunikačných disciplín.

Viac informácií o PIAF awards sa dozviete na www.piafawards.com a o konferencii na www.communicationsummit.cz.

(pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
16. apríl 2024 22:25