Digitalizácia vytvára veľa nových kanálov a bodov kontaktov, čo paradoxne vedie k častejšej atomizácii a zníženiu efektívnosti komunikácie. Communication Summit 2018, pripravovaný v spolupráci festivalu PIAF a spoločnosti Blue Events, má ambíciu stať sa platformou, na ktorej sa stretnú všetci, ktorí sa zaujímajú o to, ako dosiahnuť v prepojenom svete žiadúcich finančných i společenských efektov.
Summit práve zverejnil svoj nabitý program, ktorý prináša:
- 6 hodín stratégie, inšpirácie a informací
- 8 hodín výmeny skúseností a diskusií
- 2 hodiny spoločenského programu
- 6 hodín networkingu.
Communication Summit 2018 vám ponúka inšpiráciu v hlavnom programe, spoločnom pre všetkých účastníkov a 4 paralelné programové bloky, zamerané na aktuálne témy efektívnej komunikácie. Súčasťou konferencie bude večer „Best of PIAF“ - prehliadka víťazných prác mezinárodnej súťaže piafawards.com spojená s vyhlásením víťazov, a nadvadzujúca Dinner Party.
V programu vystúpia štyri desiatky domácích i zahraničných rečníkov, reprezentujúce klienskú aj agentúrnu stranu. Rečníci i panelisti predstavia na praktických príkladoch ako komunikovať efektívne, s jasnými ekonomickými i společenskými dopadmi. V hlavnom plenárnom programe organizátori predstavia mimo iných týchto expertov:
- Tomáš Varga, nový regionálný šéf siete Publicis One, ukáže výhody integrovanej komunikácie v prepojenom svete
- Bjorn Stahl, slávny švédsky ADman a prezident poroty PIAF 2018, vysvetlí, prečo je dôležité sa pri štarte reklamnej kampane tak trochu báť
- Alžběta Houzarová, komunikačná manažérka českého a slovenského Google, predstaví na príkladoch z celej Európy, ako sa dá internet „zhmotniť“
- Iwo Zakowski, top manažér reťazca Burger King, presvedčí i doteraz neveriacich, že komunikácia využívajúca konzistentne rad kanálov a bodov konktaktov funguje
- Martin Woska (Triad) a Markéta Plichtová (O2) preukážu na veľmi konkrétnom príklade, že trojúholník „značka, dobro a biznys“ nie je len póza, ale dává zmysel a prináša výsledky
- Tomáš Vyhnálek (Člověk v tísni) nám dodá nádej, že vzdeláváním je možné prispieť k obrane proti mediálnej a informačnej manipulácii
4 popoludňajšie programové sekcie Vám následne umožnia opýtať sa na všetko, čo Vás zaujímá v oblasti horúcich noviniek v reklame, PR a marketingu – nezabudneme popritom ani na problematiku komunikácie verejnej správy a neziskového sektoru. Podrobnosti k obsahu týchto paralelných sekcií sú na konferenčnom webe. Veľké finále Summitu – spoločenský večer s predstavením víťazov sůťaže PIAF 2018 – ponúkne príležitosť všetko prediskutovať s ďaľšími ľuďmi z brandže a poriadne zajesť a zapiť……
(pr)