StoryEditor

Podravka pôsobí na slovenskom trhu už 25 rokov

25.10.2018, 00:00
Značka Podravka oslavuje 25. výročie na slovenskom trhu a pri tejto príležitosti odmeňuje svojich zákazníkov nielen veľkou spotrebiteľskou súťažou, ale aj špeciálnymi výročnými gramážami najznámejšieho ochucovadla na našom trhu. Limitovaná edícia výrobkov je dostupná v predajniach od konca septembra.

Podravku pozná na Slovensku niekoľko generácií spotrebiteľov

Slovenská pobočka značky Podravka bola založená v roku 1993, ale vtedajšie ochucovadlo Vegeta poznali Slováci už dávno predtým. Dovážali si ho z dovoleniek v bývalej Juhoslávii a doteraz sa v mnohých slovenských domácnostiach nepovie ochucovadlu inak ako vegeta. Za 25 rokov si spoločnosť vybudovala silné postavenie v niekoľkých kategóriách. Predáva viac ako 100 sortimentových položiek pod šiestimi značkami – Podravka ochucovadlo s modrým logom a kuchárom známym po celom svete, Podravka s červeným logom, pod ktorým nájdete napríklad semolinové cestoviny, paradajkové produkty či Ajvar, ďalej rybacie produkty Eva, kvalitné strukoviny, ryžu a racio výrobky Lagris, nátierky a detské produkty Lino a pudingy Dolcela. „Úspech a obľúbenosť našich produktov sa odráža aj na fakte, že Podravka minulý rok na Slovensku predala každé 2,7 sekundy jeden výrobok,“ hovorí Miroslav Rybár, generálny riaditeľ spoločnosti Podravka na Slovensku.

25 rokov na Slovensku

Podravka pripravila pre svojich zákazníkov veľkú spotrebiteľskú súťaž, ktorá beží už od začiatku mája a potrvá do konca októbra. Už teraz sa do súťaže zapojilo a zaregistrovalo pokladničný doklad viac ako 8 000 spotrebiteľov. „Každý mesiac žrebujeme 25 výročných cien. Našim zákazníkom sme už odovzdali dovolenku v Chorvátsku, wellness pobyt či záhradný gril a v hre sú ešte stále zaujímavé ceny,“ vysvetľuje Miroslav Rybár. Od septembra posilnili túto aktivitu aj dve špeciálne výročné balenia najznámejšieho ochucovadla Podravka. Každé z nich obsahuje 25% ochucovadla naviac. Ochucovadlo Podravka je naším najznámejším výrobkom. Ročne predávame viac ako jednu tonu ochucovadiel a koreniacich zmesí,“ dopĺňa Miroslav Rybár.

Viac na www.podravka.sk

O Podravke:

Spoločnosť PODRAVKA INTERNATIONAL, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993, avšak prvé produkty tejto chorvátskej značky poznali Slováci už v osemdesiatych rokoch. Okrem presláveného tradičného ochucovadla Podravka patrí do portfólia spoločnosti viac ako 100 sortimentových položiek predávaných pod šiestimi značkami, medzi nimi napríklad semolínové cestoviny Podravka, rybacie konzervy EVA, zeleninová príloha Ajvar, kvalitná ryža a strukoviny Lagris a mnohé iné. Je lídrom na trhu ochucovadiel, v ktorom dosahuje hodnotový trhový podiel vo výške až 50%. Spoločnosť je držiteľom štyroch ocenení Pečať bonity (2013-2016) a šiestich ocenení Slovak Superbrands (2006, 2013-2017). Spoločnosť sídli vo Zvolene a zamestnáva 36 pracovníkov.

 (pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
19. apríl 2024 10:20