StoryEditor

Užitočná zručnosť, s ktorou si môžete zarobiť slušné peniaze

13.05.2019, 00:00
Mnohí si myslia, že zvýšiť záujem zákazníka o ponuku je dnes vďaka internetu naozaj jednoduché. V praxi sa ale veľmi rýchlo presvedčíte, že to môže byť práve naopak, pretože vám tu často chýba osobný kontakt. Existuje však riešenie! Zjemniť a vylepšiť niektoré komunikačné bariéry na sieti môže aj dobrý predajný text.

Je  súčasťou úspešnej webovej stránky a veľmi dobre nahrádza samotných predajcov. Umením je ale vytvoriť ten najlepší, ktorý naozaj aj zaujme.

Je zároveň aj jednou z etáp dôkladnej SEO analýzy a online marketingu, ktorý pracuje s kvalitným obsahom, a preto si musíte pri jeho tvorbe dávať pozor na viacero detailov. A ktoré to sú, si teraz povieme.

Vytvorte si štruktúru

Ak sa venujete písaniu článkov na blog alebo iný zdroj, rozhodujúcim faktorom bude ich počet a čas, ktorý na tvorbu kvalitného textu máte. Základnou súčasťou je ale štruktúra, ktorú si praxou vo svojej mysli určite vytvoríte a budete ju potom pravidelne pri písaní automaticky aj používať.

Rovnako, ako pri aktívnom telemarketingu, aj tu musíte mať na vytvorenie správnej štruktúry v článku o produkte alebo službe všetky dôležité informácie. Potom sa môžete v texte venovať problému, spomenúť ponuku, nezabudnúť na výhody a vlastnosti, cenu a nakoniec vyzvať ľudí na akciu.

Všetky tieto veci musia byť ale dobre usporiadané, s jednoduchým prechodom medzi odsekmi a podľa možností písané zaujímavým a zároveň jednoduchým štýlom. Tak, aby aj čitateľ pri správnom osvetlení skladu prebehol text plynulo a niečo si z neho aj odniesol.

Podmanivý titulok

Titulky k textom sa čítajú 5 krát častejšie ako samotné texty. Preto je zrejmé, že ak bude nadpis článku slabý, návštevník ho jednoducho odignoruje. Na vytvorenie podmanivého titulku existuje niekoľko jednoduchých spôsobov a dobrý copywriter by si ich mal osvojiť a využiť pri ich aplikovaní do praxe aj kreativitu.

Potom dokážete premeniť aj hrnček s potlačou, vytvorený technológiou modernej sublimácie, na horúcu novinku na trhu.

Snažte sa osloviť  ľudí v prvom odseku

Čo je najdôležitejšie v predajnom texte hneď za jeho názvom? Samozrejme, prvý odsek. Mal by lákať človeka, aby si prečítal nasledujúci odsek. Nudný, pomalý titulok môže všetko zničiť. Vyhnúť sa tejto situácii môžete rôznymi spôsobmi.

Skúste ťažiť z problémov, príbehov zo života, noviniek, dialógu, alebo citátov. Ako povedala Louise L. Hay: „Myšlienky, ktorými sa zvykneme zaoberať, sú najlepšie námety, ktoré potom maľujeme na plátno svojho života.“

A toto je jeden z dobrých príkladov, ako môžete z toho, čím disponujete, vyťažiť.

Nezabudnite na akciu

Ďalšou dôležitou súčasťou predajného textu je výzva na konanie. Jej absencia môže výrazne znížiť výsledok vášho predaja. V tejto súvislosti je dôležité vedieť, ako správne povedať ľuďom, čo od nich chcete? Až potom sa môžete tešiť z odbytu dobre predávaného tovaru do celého sveta, s ktorým vám určite pomôže aj rýchla letecká preprava.

V súvislosti s týmto procesom je dôležitá aj správna tvorba spätných odkazov, ktoré pri výzve na akciu môžete použiť. Pôjde o „tlačidlo“, ktoré zavolá návštevníka, aby si objednal váš produkt, vložil ho do košíka, zadal objednávku alebo si stiahol skúšobnú verziu programu.

Dôležitou súčasťou výzvy je požiadať osobu, aby konala: zavolať, kúpiť, vybrať, inštalovať a podobne. Je to niečo ako sprievodca, ktorý pomáha potenciálnym zákazníkom získať to, čo potrebujú na stránke, ktorú ste sa rozhodli vo svojom texte s plnohodnotným a výstižným obsahom propagovať.

A veríme, že mnohé z našich rád, ktoré si pri jeho tvorbe k srdcu zoberiete, vám na tejto ceste k úspechu určite pomôžu.

 (pr)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
25. apríl 2024 11:09