Predaj firmy je dôležitým strategickým rozhodnutím majiteľa a je preto potrebné k nemu pristúpiť náležitým spôsobom. Kľúčovú rolu pritom zohráva forma, akou sa spoločnosť odprezentuje, ako aj cieľová skupina investorov, ktorá je oslovená.
V tomto procese sa potenciálny predajca nemusí spoľahnúť len na svoje možnosti a znalosti trhu. Potrebnú mieru profesionality a dôveryhodnosti je možné zabezpečiť spojením s renomovanou značkou. A práve banková inštitúcia spĺňa svojim charakterom a širokou sieťou klientov synergický predpoklad pre oslovenie správneho spektra potenciálnych investorov.
V prípade malých a stredných podnikov je zároveň veľkou pridanou hodnotou, keď je tento proces jednoduchý, rýchly a efektívny. Všetky tieto atribúty spĺňa služba Match´it, ktorú predstavila a od apríla uviedla na trh skupina ČSOB.
Match´it predstavuje webovú platformu, ktorá prepája podniky na predaj s potenciálnymi investormi.
Match’it už s úspechom funguje v Belgicku, takže slovenské spoločnosti majú možnosť vidieť aj belgickí investori a naopak.
„Potvrdilo sa nám, že služba Match´it má veľký potenciál a je na trhu žiadaná. Úspešne sa nám darí pomáhať plniť očakávania našich klientov,“ hovorí Anna Václavová z ČSOB Match´it.
Skupina KBC navyše pripravuje zavedenie tejto platformy aj na ďalších kľúčových trhoch, ako sú Česká republika, Maďarsko a Bulharsko, čo sieť investorov ešte viac rozšíri.
Pre viac informácií navštívte webovú stránku ČSOB Match’it.
(PR)