StoryEditor

Zaostrené na kvalitné strukoviny

28.10.2019, 23:00
Strukoviny boli nezastupiteľnou súčasťou jedálnička už našich starých mám. V súčasnosti slávia svoj návrat, a to nielen pre pozitívne účinky na zdravie, ale aj pre mnoho spôsobov prípravy tradičných i moderných pokrmov.

Spoločnosť Podravka už niekoľko rokov prináša pod značkou Lagris kvalitné strukoviny, ktoré vyhovujú aj tým najnáročnejším. „Základom je úcta k prírode, starostlivý výber kvalitných surovín a šetrnosť pri ich spracovaní, vďaka čomu si zachovávajú prirodzenosť a vysoký obsah vitamínov a minerálov,“ hovorí Zdenka Nemcová, Marketing Director spoločnosti Podravka International. V súčasnosti prichádza Lagris so sviežim redizajnom obalov a s cieľom priblížiť sa aj mladšej cieľovej skupine spotrebiteľov. Viac na www.podravka.sk.

Už 18 rokov na slovenskom trhu

Značka Lagris začala písať svoju históriu v roku 1991. Pôvodne česká rodinná firma sa zaoberala predávaním agroplodín. V roku 2002 sa spoločnosť Lagris stala súčasťou skupiny Podravka. Zdenka Nemcová z Podravka International: „Značka Lagris je už dlhodobo súčasťou slovenského trhu s ryžou a strukovinami. Našim cieľom je prinášať na trh kvalitné výrobky, nielen tie tradičné, ale aj nové a menej známe. Zároveň chceme spotrebiteľov vzdelávať a budovať ich povedomie o segmentoch racionálneho stravovania, pretože si určite zaslúžia našu pozornosť, a to nielen pre pozitívny vplyv na naše zdravie.“

Blízko aj k mladším spotrebiteľom

V súčasnosti je trendom zdravé a vyvážené stravovanie. Portfólio značky Lagris obsahuje tradičné výrobky ako sú ryža a strukoviny - šošovica, fazuľa či hrach, ktoré si získali dôveru a lojalitu zákazníkov. „Neustále sa snažíme inovovať portfólio značky Lagris, kráčať so súčasnými trendmi a byť bližšie k našim spotrebiteľom, mladšiu cieľovú skupinu nevynímajúc. Aj preto do nášho produktového portfólia neustále pribúdajú moderné a trendové výrobky,“ objasňuje Z. Nemcová a dopĺňa: „Pod značkou Lagris nájdu spotrebitelia aj špeciálne druhy ryží a strukovín, či produkty racionálneho stravovania.“ Zo špeciálnych je to sushi ryža a arborio či carnoli, ktoré sú určené na prípravu pravého talianskeho rizota. Pod značkou Lagris sú zastúpené aj produkty ako chia semienka, quinoa a bulgur, zo strukovín je okrem iných dostupná aj červená, žltá a francúzska zelená šošovica.

S úctou k prírode

Aby bola značka Lagris pre zákazníkov ešte viac atraktívna, niesol sa prvý polrok 2019 v znamení redizajnu všetkých výrobkov. Po novom sa k značke Lagris viaže slogan „S úctou k prírode“„Zvolený slogan vychádza najmä z našich produktov, ktoré sú starostlivo vyberané, spracovávané a tiež ekologicky ošetrované. Úcta k prírode je následne pretavená do úcty k spotrebiteľom, nakoľko je našou snahou prinášať na pulty predajní len to najlepšie,“ vysvetľuje Zdenka Nemcová zo spoločnosti Podravka International, do ktorej značka Lagris patrí. Celkový dizajn obalov je inšpirovaný farbami prírody a vzhľadom dreva. Zákazníkov môže upútať aj zmena loga a vyobrazené piktogramy na čele obalu s hlavnými benefitmi konkrétnej suroviny. „Rovnako si dávame záležať na tom, aby sa spotrebiteľ o surovine dozvedel čo najviac. Na obaloch produktov sa preto nachádzajú aj edukatívne texty o konkrétnych surovinách,“ dopĺňa Z. Nemcová.

Viac na www.podravka.sk.

*        *       *

O Podravke:

Spoločnosť PODRAVKA INTERNATIONAL, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 1993, avšak prvé produkty tejto chorvátskej značky poznali Slováci už v osemdesiatych rokoch. Okrem presláveného tradičného ochucovadla Podravka patrí do portfólia spoločnosti viac ako 100 sortimentových položiek predávaných pod šiestimi značkami, medzi nimi napríklad semolínové cestoviny Podravka, rybacie konzervy EVA, zeleninová príloha Ajvar, kvalitná ryža a strukoviny Lagris a mnohé iné. Je lídrom na trhu ochucovadiel, v ktorom dosahuje hodnotový trhový podiel viac ako 50%. Spoločnosť je držiteľom štyroch ocenení Pečať bonity (2013-2016) a siedmych ocenení Slovak Superbrands (2006, 2013-2017, 2019). Sídli vo Zvolene a zamestnáva 36 pracovníkov.

(PR)

menuLevel = 1, menuRoute = pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = pr-clanky, homepage = false
23. apríl 2024 10:51