Či už nakupujete obalový materiál a ostatný tovar pre veľkú firmu, drobné podnikanie, alebo v malom množstve pre potreby kancelárií a bežných domácností, v e-shope OBALNET.sk si isto vyberiete. Vďaka veľkým skladovým zásobám umožňuje Kráľovstvo obalov rýchle vykrytie objednávok aj väčšieho objemu.
Množstvové zľavy a paletová doprava
Užívateľsky prívetivé usporiadanie e-shopu zvyšuje komfort pri nákupe. V rámci modernizácie bola jednoduchá orientácia a pestrá ponuka tovaru za skvelé ceny doplnená rýchlejšou expedíciou, množstvovými zľavami, vernostným programom a tiež modulom paletovej dopravy pre väčšie nákupy. Zaobstaranie krabíc, etikiet, fólií či lepiacich pások v ľubovoľnom množstve a vyhotovenie nikdy nebolo jednoduchšie.
V e-shope OBALNET.sk nájdete nielen všetky obalové materiály, bublinkové aj plastové obálky, krabice či lepenky, ale aj všetky ďalšie artikle potrebné na balenie tovaru, ako sú výplňové materiály, flo-paky, hrany, lepenky, lepiace pásky. Online obchod je zároveň obohatený o nové, inovatívne produkty, ako napríklad praktické krabice so samozatváracím dnom.
Zodpovedný prístup k svetu aj podnikaniu
Vedenie e-shopu OBALNET.sk si je vedomé svojej spoločenskej zodpovednosti, preto zamestnáva osoby so sťaženou pracovnou schopnosťou. Spoločnosť predchádza pravidelnou kvartálnou kontrolou o bezdlžnosti a ďalšími kontrolami vykonávanými zdravotnými poisťovňami, Českou správou sociálneho zabezpečenia (OSSZ), Finančným úradom (FÚ) aj colnou správou.
Pretože je bezpečné pracovné prostredie neoddeliteľnou súčasťou podnikania, samozrejmosťou sú tiež pravidelné kontroly Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a Požiarnej ochrany (PO). Spoločnosť taktiež myslí na životné prostredie, preto je zapojená do systému EKO-KOM pre zber a recykláciu obalových odpadov.
Po Slovensku je v pláne aj Maďarsko
Len čo si Kráľovstvo obalov vybudovalo dostatočné meno na českom trhu, rozhodlo sa expandovať do zahraničia. Momentálne sa predstavuje na Slovensku a následne sa chystá presadiť aj na maďarskom trhu. V budúcnosti firma predpokladá rozšírenie vlastnej výroby, aby zvládla pružne reagovať na dopyt, a mohla tak ponúkať aj vlastný sortiment tovaru.