20.02.2019, 19:00

Kto má najlepšiu kampaň? Zo Šefčoviča je umelý kandidát, Mistrík robí nešťastné kroky, tvrdí odborník

  • Pozrite si rozhovor s markéterom Michalom Ruttkayom v HNtelevízii, ktorý zhodnotil prezidentskú kampaň.
  • Podľa marketéra neautenticita vrátane povestných rezňov je problém v tejto kampani.
  • Pri Robertovi Mistríkovi hovorí, že jeho najväčším problémom je istý typ komunikačnej nezručnosti.

S Marošom Šefčovičom som spolupracoval. Poznám ho ako autentického človeka a výborného lídra, ktorý by bol schopný robiť prezidentskú kampaň úplne iným spôsobom, hodnotí v rozhovore v HNtelevízii marketér Michal Ruttkay.

Podľa neho neautenticita vrátane povestných rezňov, nie úplne vydareného bilbordu, nie úplne vydarených mítingových stretnutí je trochu Šefčovičov problém v tejto kampani. "Môže to ohrozovať jeho vstup do druhého kola."

Podľa Ruttkaya má Šefčovič má tri typy bilbordov. "Prvé sú také smerácke, trochu štátotvorné, potom sú tie kreatívne a potom sú absolútne zlé," hovorí Ruttkay.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.