Stovky bilbordov po celom Slovensku a desiatky až stovky tisíc eur. Tak vyzerala kampaň v podaní viacerých prezidentských kandidátov. Ich postup pre HNtelevíziu zhodnotili Michal Novota a Simona Bubánová. 

Tá oceňuje postup Štefana Harabina, ktorý nemal ani jeden bilbord. Investoval však do vlastného autobusu, ktorý nazval harabiňák. "Urobil chodiaci bilbord a navyše tie výjazdy plnili tú najkľúčovejšiu vec, že sa stretával s občanmi práve pri tom bilborde," hodnotí odborníčka.

Vo videu si pozrite aj to, ktorý z kandidátov mal najviac bilbordov a kto na ne najviac minul. 

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.