Traja skúsení ľudia z marketingovej brandže sa podrobne pozreli na výzvy pre prezidentských kandidátov.
Ruttkay: Najviac budú potrebné investície do hláv
V jednom prípade udržať víťaznú eufóriu, v druhom nájsť originálne riešenie na zvrat zle rozohratej šachovej partie. To sú podľa Michala Ruttkaya, riaditeľa agentúry Creo/Young & Rubicam, hlavné oblasti, do ktorých by mali kandidáti investovať v druhom kole.
V tíme víťazky prvého kola Zuzany Čaputovej, ktorej kampaň analytici zhodne označujú ako veľmi kvalitnú, vidí Ruttkay priestor na zlepšenie v rozhodnosti a asertívnosti.
„Absentuje konkrétna vízia, čo nás, občanov, s takouto prezidentkou čaká. Tu by malo byť kľúčové vybrať a skonkretizovať niektoré zásadne prezidentské pozície,“ tvrdí marketér s tým, že by zároveň jej tím mal udržať volebnú mobilizáciu a ubrať z výstupov, ktoré pôsobia ublížene a nešťastne....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-22 15:22:07 - Feat.: - Title: Prezidentka bude tento týždeň úradovať z Košíc, stretne sa aj s primátorom
02 - Modified: 2024-04-19 17:09:37 - Feat.: - Title: Čaputová podporuje občiansku zbierku na muníciu pre Ukrajinu. Českou ju využije na pomoc Kyjevu
03 - Modified: 2024-04-19 14:28:02 - Feat.: - Title: Už žiadna bagetejšn. Attila Végh doplatil na svoje ostré vyjadrenia, spoluprácu s ním nepredĺži ani známa bagetáreň
04 - Modified: 2024-04-19 12:26:58 - Feat.: - Title: Akékoľvek snahy ovládať kultúru sú prejavom nekultúrnosti, tvrdí prezidentka
05 - Modified: 2024-04-18 17:24:22 - Feat.: - Title: Vláda na post eurokomisára za Slovensko podporuje Šefčoviča. Má silné postavenie, tvrdí Fico