StoryEditorMotorové súpravy majú väčší predpoklad začať horieť. Na juhu je ich väčšina, hovorí exšéf železníc
Bývalého riaditeľa Železničnej spoločnosti Slovensko Pavla Kravca sme sa pýtali na aktuálne problémy na železniciach.
Počasie robí za posledné roky v doprave veľké problémy. Ako hodnotíte situáciu, ktorá vznikla zo stredy na štvrtok ráno a ochromila vlakovú dopravu na viacerých úsekoch po celom Slovensku?
Stretávame sa s novou vecou, dnes sa pre to využívajú názvy ako supercela (silná búrka sprevádzaná krúpami, pozn. red.). Búrky tropického charakteru, ktoré sme nikdy predtým nepoznali, sú už aj u nás. Tomuto sa nedá nejako predísť....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-11 22:12:57 - Feat.: - Title: Do tratí pri Bratislave pôjdu milióny. Vlaky na východ ušetria minúty a bude ich viac
02 - Modified: 2024-04-04 10:28:33 - Feat.: - Title: Všetko pre stabilné ceny. Rusko v marci znížilo vývoz benzínu po železnici na polovicu
03 - Modified: 2024-04-03 13:15:01 - Feat.: - Title: ZSSK a odborári sa dohodli. Kolektívnu zmluvu predĺžia do roku 2028, priniesť má lepšie pracovné podmienky
04 - Modified: 2024-03-28 21:44:44 - Feat.: - Title: Grécky parlament zamietol návrh na vyslovenie nedôvery vláde po vlakovej nehode. Mala manipulovať vyšetrovanie
05 - Modified: 2024-03-28 14:31:51 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy