Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
07.10.2018, 16:10

Zmena loga priniesla slovenskému hokeju nové zisky, prezradil marketingový riaditeľ Zväzu

  • V HNtelevízii sme sa rozprávali s riaditeľom marketingu Slovenského zväzu ľadového hokeja Vladimírom Jančekom.
  • Testoval Zväz nové hokejové logo medzi fanúšikmi?
  • Prečo časť spoločnosti zareagovala negatívne?
  • Aké komplikácie prináša odmietavá reakcia politikov?

Riaditeľ marketingu Slovenského zväzu ľadového hokeja Vladimír Janček odpovedal v rozhovore pre HNtelevíziu aj na otázky týkajúce sa nové loga. 

"My sme si robili prieskumu ohľadom nášho nového loga a vyšlo nám to pozitívne, ale čakali sme, že by ľudia k tomu mohli pristupovať aj konzervatívnejšie," hovorí Janček. 

"Rozhodli sme sa pre tento radikálny krok, lebo sme 15-20 rokov v podstate stáli nielen marketingovo v športe, ale aj hokejovo a teraz to potrebujeme dobehnúť," dodal. 

Janček sa vyjadril aj k reakciám politikov."Snažíme sa myslieť 2-3 kroky dopredu, preto sme pred predstavením nového loga komunikovali aj s právnikmi, ktorí nám dali jasné stanovisko, že všetky argumenty by mali byť na našej strane." 

Aký bude finančný prínos takejto zmeny? Kedy sa naša reprezentácia predstaví prvýkrát v nových dresoch? Odpovede aj na tieto otázky sa dozviete v rozhovore.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.