Riaditeľ marketingu Slovenského zväzu ľadového hokeja Vladimír Janček odpovedal v rozhovore pre HNtelevíziu aj na otázky týkajúce sa nové loga.
"My sme si robili prieskumu ohľadom nášho nového loga a vyšlo nám to pozitívne, ale čakali sme, že by ľudia k tomu mohli pristupovať aj konzervatívnejšie," hovorí Janček.
"Rozhodli sme sa pre tento radikálny krok, lebo sme 15-20 rokov v podstate stáli nielen marketingovo v športe, ale aj hokejovo a teraz to potrebujeme dobehnúť," dodal.
Janček sa vyjadril aj k reakciám politikov."Snažíme sa myslieť 2-3 kroky dopredu, preto sme pred predstavením nového loga komunikovali aj s právnikmi, ktorí nám dali jasné stanovisko, že všetky argumenty by mali byť na našej strane."
Aký bude finančný prínos takejto zmeny? Kedy sa naša reprezentácia predstaví prvýkrát v nových dresoch? Odpovede aj na tieto otázky sa dozviete v rozhovore.