Americká športová pýcha menom Super Bowl potvrdila svoje dlhodobo dominantné postavenie v rebríčku najcennejších športových udalostí planéty. Vyvrcholenie sezóny v rámci profiligy amerického futbalu NFL ocenil magazín Forbes vo svojom aktuálnom rebríčku Event Brands na sumu necelých 700 miliónov eur. V Spojených štátoch sa vo februári na jeden deň doslova zastaví čas. Málokto si totiž nechá ujsť finálový zápas o nového majstra NFL.
„Spoločnosť Kantar Media odhaduje, že televízna stanica CBS získala na poslednom Super Bowle reklamné tržby v hodnote 382 miliónov dolárov,“ píše vo svojom hodnotení spomínaný Forbes. Niet sa teda čo čudovať, že získať miesto medzi vybranými inzerentm...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.