Videoreklama na Facebooku vstupuje do poslednej fázy. Tento týždeň ju Facebook sprístupní a zapne niektorým používateľom. Testovaná mala byť od septembra. Sociálna sieť sa tak mala rozhodnúť podľa zistení, že sa ľudia začali viac zaujímať o videoobsah, ktorý je čoraz viac komentovaný, zdieľaný a lajkovaný.
Od novinky si sociálna sieť sľubuje mnoho. Najmä záujem spoločností, ktoré môžu napríklad v USA každý večer osloviť rovnaký počet ľudí, ako pri počas Super Bowlu. Čo je jedna top udalosti v amerických televíziách. Video sa bude prehrávať automaticky ako pri mobilnej tak pri klasickej desktopovej verzii. Rovnakú technológiu používa Facebook napríklad v Instagrame, kde sa však automaticky spúšťajú len videá používateľov.
Video sa síce spustí, no bez zvuku, ten sa aktivuje až po kliknutí na reklamu. Ak túto reklamu nechcete vidieť pripájajte sa len cez mobilný internet. Vtedy vám ju Facebook na pozadí sťahovať nebude.
Testovacia prevádza medzi používateľmi bude zobrazovať reklamu na film Divergent. Podľa odozvy či testov ju Facebook následne aktivuje celoplošne.
Zdroj: Facebook, wsj.com
Snímky: Facebook, Reuters