Pozrite si reklamy, ktoré si tento rok na YouTube pozrelo najviac ľudí. Víťazom je minerálna voda Evian a jej promo šot s deťmi.
1. Evian "Baby & Me" 67,2 milióna videní 2. Dove "Real Beauty Sketches" 60,5 milióna videní 3. Microsoft "Child of the '90s" 50 miliónov videní 4. Pepsi MAX "Test Drive" 37,8 milióna videní 5. PooPourri "Girls Don't Poop" 20,6 milióna videní 6. Kmart "Ship My Pants" 20,1 milióna videní 7. Geico "Hump Day" 19 miliónov videní 8. Ram Trucks "Farmer" 16,6 milióna videní 9. Volkswagen "Get Happy" 14,8 milióna videní 10. Audi, “Prom”, 10,8 milióna videní
Zdroj: mashable.com
01 - Modified: 2005-11-06 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Demitra predstihol Višňovského
01 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto!
02 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať
03 - Modified: 2024-03-08 11:25:21 - Feat.: - Title: Nitra cenzúru neplánuje. Reklama, proti ktorej sa obyvatelia búrili, bola zaplatená do februára, vysvetľuje hovorca
04 - Modified: 2024-03-07 16:16:31 - Feat.: - Title: Nitranov nahnevala LGBTI+ reklama. Odmietame šírenie obsahu takýmto agresívnym spôsobom, poslali mail poslancom
05 - Modified: 2024-02-16 08:33:08 - Feat.: - Title: Sila informácií či reklamy? Firmy využívajú feministické posolstvá na propagáciu zdravotníckych testov