Sodecia získala väčšinu v Matadore Automotive
Sodecia do Vrábeľ presúva európsku centrálu svojej divízie pre štruktúrne dielce karosérie, potvrdil v rozhovore pre HN riaditeľ oddelenia pre fúzie a akvizície Štefan Rosina mladší.
Sodecia do Vrábeľ presúva európsku centrálu svojej divízie pre štruktúrne dielce karosérie, potvrdil v rozhovore pre HN riaditeľ oddelenia pre fúzie a akvizície Štefan Rosina mladší.
Sodecia v jednej z divízii slovenského priemyselníka Štefana Rosinu zvyšuje svoj podiel na 60 percent. Za v poradí druhým kľúčovým obchodom stojí Rosina junior.
Rosinovci dokázali všetky rodinné nezhody udržať v rozumnej miere. Aj preto dnes patria medzi najúspešnejších.
Priemyselník a prezident automobilového dodávateľa Matador Štefan Rosina v rozhovore pre HN tvrdí, že Slovensko je odkázané na dovoz pracovníkov.
Výstavbu závodu podporil štát stimulmi.
Nemáme ľudí, nemáme koho na Slovensku zamestnať. Tieto tézy hlásia slovenské firmy už niekoľko mesiacov. A na trhu práce sa tak rysuje nová kríza.
Vo výrobnom závode Škoda Auto vo Vrchlabí robot nahradil človeka. Za tím ľudí, ktorí ho vyvinuli, si Juraj Čapek, riaditeľ divízie automatizácie spoločnosti Matador Industries, odniesol prvenstvo v súťaži Inovatívny čin roka 2015.
Strojárska spoločnosť Matador pod vedením Štefana Rosinu dáva priamo prácu 1 800 ľuďom.
V slávnom talianskom dizajnérskom štúdiu Pininfarina mal prácu snov: kreslil autá takým legendám v biznise ako sú Ferrari či Maserati.
Ako veľkopodnikateľ sa necíti. Rosinov Matador je strojárska skupina, ktorá pôsobí u nás, v Česku či Rusku. Zameriava sa tiež na výskum a vývoj.
Šéf Matadoru Štefan Rosina hovoril pre HNtelevíziu o biznise na Slovensku.
Zistenie HN. V Nitre vyrastie nová lisovňa pre automobilový priemysel. Prácu si tam nájdu desiatky ľudí.
Projekt môže zamestnať stovky ľudí, no firme prekáža, že na eurofondy ešte nie sú výzvy.