Poľský sen o cestnom prepojení Baltského mora s Čiernym a Egejským viazne na Slovensku. Maďari majú svoju časť takmer hotovú.
Odľahčenie od platobných povinností si v čase covidu pýtali aj železniční dopravcovia. Chýbajúca podpora ich stavia do nevýhody oproti zahraničným konkurentom.
Dilemu, akou cestou sa vydať oživil súčasný minister dopravy Andrej Doležal.
Stavba, ktorá spojí dve diaľničné tepny hlavného mesta, sa už viac ako desaťročie nevie dostať cez posúdenie vplyvov na životné prostredie.
Súťaž okrem kľúčovej križovatky dvoch diaľnic zastreší aj rozšírenie D1 po Triblavinu. Tender by mal odštartovať tento rok na jeseň.
Ostro sledovaný mýtny tender sa mení počas jazdy. U záujemcov vyvolali podklady desiatky otázok. Štát tiež v priebehu súťaže zlacnil očakávané dielo.
Idete do Bratislavy a pred vstupom do mesta uviaznete pre nehodu v nekonečných kolónach. Od jari to bude mať riešenie. Otvorí sa nová cesta.
Nový úsek, ktorý by mal byť hotový na jar, môže spôsobiť premávke pred hlavným mestom kolaps. V hre sú dve riešenia.
Rezort dopravy si na výplatu peňazí necháva aj niekoľko mesiacov.
Infraštruktúra pre dvojkolesových je na Slovensku v plienkach. Pomôcť dobudovať aspoň základnú sieť by mali peniaze z Bruselu.
Naposledy sa spomínal štart výstavby v rokoch 2025 až 2027.
Južný diaľničný obchvat Žiline bez tunela Višňové v niektorých úsekoch uškodí. Štát už mestu sľúbil kompenzačné opatrenia.
Na severe sa chystajú práce na stámiliónovej železničnej zákazke. Prvé obmedzenia čakajú cestujúcich už na budúci mesiac.
Na novej diaľnici okolo Bratislavy sa objavil nový neuralgický bod.
Z fondu obnovy pôjdu peniaze v doprave najmä na železnice. Očakáva sa nákup ekologických vozidiel aj elektrifikácia.